2020年3月1日 星期日

嗄, 年青"李連杰"去養雞做個體戶呀?

嘩, 大家睇睇, 佢似唔似李連杰? 噢..... 唔好講話個樣啦! 連講野都有幾分似呀!  

好啦, 佢話佢本來係城市裡打開農民工, 現在回去係老家養雞, 再係微信上賣, 順便可以照顧家中老人和小孩喎! 

睇落佢D雞咁瘦, 全因為係佢唔識養啦. 我以前係香港養過一隻, 只需俾D飯頭飯尾, 最後隻雞大隻到我隻狗都唔敢行近佢呀! 佢口口聲聲話蝕10萬, 仲話唔再養了, 番去城市裡打工! 家中老人和小孩佢就自己睇唔到了!



PS: 前幾個月, 我係香港果個好麻Q煩的親戚, 又走來我地這邊了. 佢以前移左民過來我這邊, 之後就, 買左我隔離間屋, 同佢條女係度住, 之後, 覺得這裡係法文世界, 唔方便佢地, 就賣屋搬左返去香港. 

點解佢咁麻煩? 因為佢同佢條女成日係我面前, 係度依依邑邑, 慌死無人知道佢地關係咁. 有次仲有班女人, 由香港過來找佢晦氣, 一睇佢個衰樣, 就知道唔係錢銀瓜葛, 而係佢地關係紏纏不清. 都唔知道佢點解, 佢可以招惹到咁多女人返來? 做男人有少少骨氣好唔好? 洗女人錢會無腰骨咖?

今次過來, 我父母叫佢來小住幾日去, 點知佢咁大柵人? 帶埋上次來找佢晦氣果班女人一齊過來? 5個人住係我這裡, 突然多左4個女人係我間屋度, 攪到我頭都大埋. 

原來, 佢係想攪埋其他3個女人移民過來, 來見移民官喎. 

最神奇係佢其中一個女人, 一沖涼就整爛左我個浴缸花洒掣, 佢仲話叫人回來整, 由佢俾錢喎! 

哈, 係加記這裡, 與其坐係度等幾粒鐘, 等個水喉佬來整, 不如自己落手整, 一個鐘都唔洗, 我就連整+連出去買果塊替換橡皮膠, 就整好了. 

果個女人一睇我好似個水喉佬咁, 就猛係度話好陰公喎! 又話..... 住係加記D人真係好可憐咁話喎! 

妖, 佢去死啦! 我無錢咩? 我只係唔會咁Q麻煩, 等個水喉佬來, 等到佢來到, 蚊都睏哂啦!

好啦, 最後我親戚帶班女人去見完移民官後, 又同班女係市區買左個單位, 就急急腳走左了. 睇班女人真係好有米, 連價都唔講! 臨走前, 整爛左我浴缸花洒掣果個女人, 仲買左件大衣俾我. 

我一睇個價錢牌, 哈, 我真係只會等大減價才買, 佢又老襯左, 竟然貴我幾倍價錢來買.

所以呢, 男人要有骨氣, 好似上邊果個"李連杰"咁樣, 如果唔係, 一世人都俾D女人舞到傻呀!



沒有留言:

張貼留言