2020年3月7日 星期六

疫情爆在北緯40?

點解咁奇怪? D人把疫情關聯上北緯40之上地區? 不過, 武漢唔係北緯40喎, 而係北緯30呀!

北緯35~45係邊D地方? 吖......   北京, 天津, 鄭州, 青島, 大連, 女仔高高麗麗的首爾, 東京, 咖仔唐人街的潢濱, 西雅圖, NANCY老家SAN FRAN, 股神屋企OMAHA, CHICAGO, 多倫多, 紐約, 華盛頓, 食龍蝦的波士頓, 西班牙全境, 意大利大半(爆得最勁的米蘭唔係裡頭喎), 希臘全境, 土耳其全境, 伊朗德黑蘭, 窮到無影的印巴高山KASHMIR.

北緯35~45無邊D地方? 噢...... 疫情首發地武漢, 西安, 香港/深圳/廣州/澳門, 上海/寧波/杭州, 台北, 大阪, 南洋的新加坡/大馬/泰泰/菲菲/印尼, 滑雪的札幌, 台灣全境, 溫哥華, LA狄士尼, HOUSTON太空控制中心, FLORIDA狄士尼,  我這裡的滿地可, 法國/德國/英國/北歐/波蘭全境, 北極熊大本營的俄羅斯全境, 彎弓射大雕的蒙古. 

我JJ這裡的滿地可, 都有2單確診過案, 全都是輸入的病例, 由伊朗新鮮運到, 慶幸佢地一返到來滿地可, 無出街趴趴走, 守守規矩自我摺埋係屋企14日, 去醫務所唔搭公交, 唔返工唔去公眾場所, 唔去超市. 所以, 仲未有社區感染, 不過, 都係小心駛得萬年船了.

嘿, 上年我預先俾左今年遊樂場的年票(打70%OFF呀), 可能今年要倒蝕了, 希望一到3月21日春分過後, D疫情就可以DIE DOWN, 如果唔係, 蝕年票都唔止, 間遊樂場倒閉唔再開門, 我無得再入去玩呀!

係咖, 我JJ成日出去曬曬紫外光, 順便殺殺D箘, 希望唔會係我這邊爆啦! 應該紫外線好殺箘咖喎!









2 則留言:

  1. 回覆
    1. 家陣, 無論身在何方, 都有機會感染, 最重要保護好自己, 唔好帶病毒回去俾家中老人家呀!

      刪除