2020年3月15日 星期日

新一波量寛又出場了.

剛剛老美聯儲局講, 佢地會把息口降到零, 並且確保環球美金一定的流通性, 來維持最高就業和平穩物價. 

世界各地都有人去超市搶物資, 只是這些人不會理解到, 現在不會出現大通漲和物資短缺, 而是出現物資過剩的通縮呀!

大家真係要擔定櫈仔, 睇睇老美聯儲局怎樣用財技, 學女媧來隻手補青天了.

我JJ已經在上2個星期分段咁入左DD, 看來明天個市會看漲了, 真係令我充滿誘惑, 引誘我去賣貨.

不過, 咁樣, 我唔係變左炒家投機? 抄底來短炒? 唔係我的原則呀! 

唉, 都係明日再諗了, 話唔定跌市, 明日我可以再買多D呢?

3 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 現今美股未開市, 期指已經跌左千點~>4%, 港股又係跌左~4%, 睇怕今日美股唔會點起, 跌就大有可能.

      熊市已經來臨, 之後大多都會跌多過升呀!

      有閒錢才好入市, 要短炒撈底, 我就真係唔識了.

      刪除