2020年3月11日 星期三

噢..... 家陣跌市, 並非執執位換換倉咁簡單呀!

原本星期一呢, 我JJ就想出文話係世界上各大勢力板塊, 執執位換換倉, 所以DOWDOW才跌2千點! 我星期一都入左少少油股咁啦, 真係跌到超值呀! 都係一貫做法, 小注宜情, 當係走出來參與埋一份咁啦!

不過, 當日我都唔敢寫出來, 因為害怕自己錯, 又如果有網友仔跟我的做法, 咁.... 我唔係多多無好人?

嗱, 昨天升市, 不過有些股票開市時, 都跌到七個一皮, 就好似全球糧食大企BUNGE 咁, 我出價$40.6買入, 但跌到40.8, 就調頭彈回$44. 我就意識到, 這個唔係執執位換換倉咁簡單..... 而係..... 幾大金融板塊的對決! 

我JJ一向都唔玩"即日買賣", 知道現今情況, 唔係我這些長期投資者玩的市呀!

今天又再跌, 仲跌番哂昨天升果D, 相信有人在背後操盤, 而且仲係大手大手咁操出來. 

來緊的幾個月, 就會係波動市呀! 唔適合我地這些長線投資者呀! 大家都宜於忍忍手, 等耐少少啦. 

當然, 有閒錢放銀行又無乜息收, 唔係慢慢咁吸入D資源或民生股囉. 人總要食飯, 總會生老病, 總要衣食住行咖嘛! 這人生4方面的股仔, 就一定長有長做長賺錢, 而且股息一定比存銀行好, 趁住金融大板塊們玩野時, 我地就唔係乘虛而入, 趁低位去入囉! 

各位, 慢食慢食, 唔好食得太快呀! 哈哈哈..... 

PS: 噢, 我JJ係D衫褲大減價的年代, 儲存左好多戰略儲備, 睇怕我都唔洗點要買衫褲了, 除非我又再快高長大, 才要買了, 嘻嘻嘻.....




沒有留言:

張貼留言