2020年3月17日 星期二

老美漫天揼水, 為何都無得補青天?

我JJ就找到以下原因:

1. 疫情下的企業壞數據, 還未出到來, 人人都段段估, 最安全而又可以保護自己的估法, 當然係估到D數據最差最劣! 

現在等緊數據出來下, 個個基金佬都怕第日俾人鬧爆, 所以, 一見大圍人人沽沽賣賣下, 點可以唔賣呢? 

不過我JJ反而覺得, 一到壞數據漫天出來時, 個市都未必會再跌, 就算唔升, 頂多都係平走..... 

2. 這幾年, D資金係大市裡, 無厘頭咁漫水灌金山, 揼到個指數咁高, 但D資金唔係去左實體經濟裡頭, 而係幫當奴友揼高個市創造政績出來. 

但當資金作幾何倍數咁去發升起個市, 一有風吹草動, 咁就會令發起左的泡沬, 在風中快速爆破. 

所以, 現在再漫山灌水, 都止唔到跌...... 

3. 當奴友把老美聯儲局的決策, 全部都政治化, 就好似上邊雜某某咁..... 人們不再相信聯儲局決策非政治化, 不再相信聯儲局決策單純為到經濟和就業, 這個就令到漫天揼水的效應, 大大減弱, 甚至再沒有效果. 

PS: 我JJ都係果句, 現在每天係度跌跌跌, 每天慢慢入少少, 我自己就會在跌多千5點果日, 都會買入自己整個倉的1-2%左右啦! 

世界上無早知, 如果唔係, 一係世界上無乞兒, 一係世界上通街都係乞兒. 

誰可以早知個市到底? 

答案係..... 無呢, 大家都係度段段估, 幫人管錢果班友, 當然係怕無左份工, 當然係約定成行人一致行動, 漫山遍野咁沽咁賣, 一來迫D政客咪再來要佢地揼高個市, 二來先保護自己.

我地這些係自己錢, 仲係閒錢, 就跟住係D基金佬後邊, 佢地超賣D乜股, 我地就買乜股.... 這個才是CONTRARIAN 的當代精要地方.

沒有留言:

張貼留言