2020年3月18日 星期三

家陣DOWDOW再跌2撇幾呀! 我JJ投降了, 暫時唔再跟買了.

各位, 真係跌到7個一皮呀! 好似直線升降通道咁呀! 

油跌到20皮美金一桶呀! 我這邊D油站, 昨天跌到20年前的油價, 9毫子一公升. 明天我會出去加番D油落我部錢七度啊!

我D金仔都跌到千5樓下, 不過, 我買果時, 都好似家陣咁, 買完都係跌呀! 不過, 無今次跌到好似世界末日咁.

照班人咁跌法, 好似要錢唔買貨咁喎! 我唔再做吊靴鬼跟買了.

其實, 現在對於我JJ來講呢, 多多我都可以跟到去買, 只不過, 心理開始有DD壓力了. 

買股其實唔係怕蝕錢, 而係怕蝕左良好的心理質素. 

因為呢, 一個良好心理質素係做人做事的必勝原因!

現在唯有等..... 都係等到我覺得..... 我心理可以負荷到現今市況, 才再入市了.

今天鳴金收兵了, 呵呵呵!


3 則留言:

  1. 回覆
    1. 港股最高3萬2, 係2018年1月, 兩年內唔見左1/3?

      美股都係咁, 不過係用左幾個星期喎..... 嗱! 港股我就唔多清楚了, 可能恒數多紅籌, 條線似上邊, 而唔似老美.

      其實, 老美在這些急跌情況下, 好多優質靚股, 都係人洗倉時以超低價, 洗左出來, 簡宜係幾十年難憑可貴的買入機會.

      刪除
  2. 隔山買牛,港人唔識美國啲靚股的,要向JJ兄請教了。

    回覆刪除