2022年5月10日 星期二

百年一遇的大時代? 世上兩大勢力正下著一盤大棋!

大家有無留意, 世上兩大勢力, 係這幾年, 發生好多好怪的事情, 兩年前老美大選, 看看選票上出術出得好難睇姐, 又睇別一邊改憲法改到可以連任三屆, 都係好難睇, 同佢地一向的做法好唔同. 點解? 

雙方都係度安排已方用最適合的人選, 去下這盤大棋呀! (大家咪再幻想著, 佢地會換任何話事人, 放咁既風出來D人, 大多都係一D隱性大外宣, 果D人企係危牆之下, 咁耐都無人沃佢地, 當然內裡有原因,)

各位, 誰能夠看穿佢地點下棋, 誰能在大時代中獲利, 選擇最佳企位, 避免自己沒頂之災呀!

只是我JJ現在都仲係估緊盤棋點下......

大約, 老美希望把北極熊和大熊貓瓦解為幾件, 而別一邊希望用震動全球供應鏈和突然性針對性去全球化, 來打沉老美這邊的全球經濟話事權.(還記起誰最先講極限戰? 連金融民生, 甚至供應鏈都攞埋出來講!)

嗱.... 這個是沒煙硝的戰爭, 是現代化戰略裡, 發揮到極限的表徵.

前幾年, 好多人講康波理論, 話捉著時機, 就能改變命運, 變成中產. 

我看呢. 如果2020年2~3月股市大跌市是康波理論中的機遇, 現在來緊的大時代, 將會一定是康波理論中的機遇了. 不單變成中產, 更是可能變成精英一族. 

不過, 今次難估好多, 上次2020年時, 一切都係照著歷史來估, 十分容易見到事情後果, 但係今次係兩隻有型之手, 在下著舉世大棋盤, 旁人就好難估了.

係咖, 後果難料了, 大有可能齊齊唔見錢, 荷包縮水, 就睇睇邊個唔見最少錢吧!

我JJ一手都係防守股, 不過, 都係唔見錢, 只是比其他人少D囉(連油股都跌呀). 看來我JJ可能要開始做些不同的事情了, 看看吧! 我應該點去因應當世2大勢力下的棋盤呢? 我真係受唔起人生大起大落呀!看看我D歷史知識幫唔幫到我吧! 如果係老美和熊貓大帝, 我會點下棋? 

現在所發生的一切, 絕對係這盤大棋的其中一步, 或為行這一步而作的預備工作, 絕對不是獨立的事件來咖! 看看幾時某一方會大叫 "將軍無棋"!

 



 

 


沒有留言:

張貼留言