2022年5月17日 星期二

越見到D同胞咁樣窮遊, 我就越心情低落. 都係介紹一下我點去遊吧!

 睇到第一個, 拉車徒步行國內線, 可能無萬里都有8~9千里了, 但佢雙腳膝頭哥叫救命, 唉..... 

睇第二個仲神奇, 竟然踩單車上西藏, 去到5千米, 佢點會無高反? 我JJ去到4千5, 行快一D都暈陀陀, 真係擔心佢個肺和心瓣受到永久傷害了


好啦, 大家唔好見到同胞咁遊法, 有樣學樣呀! 唉, 真係可以死人的. 

我JJ點去遊? 其實, 我JJ用自己好舒服的方法, 遊完一個月後, 都感到身體好累呀! 要休息了.

真係咪步行或踩單車去, 買張機票去到果度左近較大城市, 落機後租車, 慢慢揸去囉! 

夜晚租MOTEL 睏, 搵果D有雪櫃仔微波爐的MOTEL, 有煮食爐就更好了. 

遊完一天後, 臨去MOTEL前, 去超市買齊果日晚餐, 明日早餐和午餐(放在MOTEL雪櫃裡), 當然一早買齊其他副食品, 如果喜歡任何調味料或即食麵, 落機時係大城市買齊佢囉! 我就喜歡係大城市買埋個電飯煲, 慢下手想食飯, 哈哈哈, 就有得食了.

我每日唔會揸多5~6小時, 也不會徒步多過4~5小時, 也一定唔會係高山上過夜, 一定會落到2千米下才住MOTEL呀, 這樣才會安全無高山反應. 10點上床覺覺豬, 5點未天光前出外影相, 日頭出齊就回去MOTEL 食早餐, 然後沖白白豬豬, 就又再去下一個景點, 再入住別一間MOTEL. 

離開前, 將果D午餐放入保溫袋內, 再煲D水, 放入保溫壼內. 到午餐時, 就可以沖D即食湯, 或茶包, 有D暖野落肚了. 

當然, 防曬霜/潤膚霜/蚊怕水係必備, 救傷KIT也要呀. 我更喜歡攞埋支督督杖去呀. 全身由帽到褲, 都係防曬質料呀!

 



沒有留言:

張貼留言