2022年5月31日 星期二

疫情解封後, 做D乜會較易成功?

 哈哈哈, 其中一樣係...... 找個女友!

為何? 嘻嘻..... 全因為疫情期間, 好多人無得四圍去玩, 尤其社交圈子窄左, 悶起上來, 現在一解封, 就特別想要找個親密朋友呀!

為何我JJ會感受到? 其實, 疫情下要戴口罩, 現在係街上唔洗戴了,  就真實感受得到 果D 化學作用了, 單身女性一行經過我, 我就感受到對方果D眼神和化學反應. 

嗱..... 這方面的感受, 只有好似我JJ這種人, 才可以講到俾大家知道. 

大家可能會問, 對方係我JJ面前, 有咁既化學反應, 原本只關我JJ事, 關大家何事?

其實呢, 女性對男性開始有化學作用呢, 係一種泛趨勢, 因為女性好想有個親密朋友, 任何男性向佢地主動, 機會都會大增咖! 

大家可能又會問, JJ你點解自己唔去做呀? 

噓, 我JJ超左齡吖嘛! 搵個女友係我旁邊, 實在太煩惱了, 太花精神了, 一時又要帶佢去乜處乜處玩, 一時又要開解佢心情唔靚, 一時又要同佢去乜處乜處食野,大家話啦, 我年紀都唔細了, 我真係無咁多精神來磨菇磨菇呀! 

所以, 如果大家仲係係適婚年齡呢, 大家就快D緊捉機會了, 找個女友回來, 這樣人生才會充充實實的.

係咖, 我JJ搵到生活安穩, 但人生唔充實呀, 都係俾班混人累的! 年青時有精神有時間, 點知俾人整古, 所以, 大家要遠離混人呀! 去識番個女友, 咁就 WONDERFUL了.


 


沒有留言:

張貼留言