2022年5月20日 星期五

揀地方去移民, 千祈咪諗住去做皇帝, 而係諗住去長有長搵錢!

以好多我上輩D朋友同我父親講, 帶幾多幾多錢來加記, 就可以食過世咁,

後來, 又聽人講, 帶幾多幾多錢上去上邊, 就可以做皇帝.

現在, 上邊D人講, 帶幾多幾多錢去越南泰國, 就可以點點過富人生活.

只不過, 我JJ可以好負責任同大家講, 這些諗法係會害死人呀!

其實, 大家唔好著眼移民去D生活指數低的地方, 諗住去到做皇帝, 而係應該去D有發展潛質的地方, 長有長搵錢, 仲越搵越多的地方! 

哈. 如果我JJ當年揀左去泰國越南或上邊, 咁我今天就唔會生活咁無憂無慮了. 可能我會好容易請工人, 唔洗自己做家務囉. 



 

沒有留言:

張貼留言