2022年5月29日 星期日

上邊D空屋有幾嚴重!? 銀行會有幾多斷供按揭? 經濟會有幾耐低迷?

單單睇睇這2個YOUTUBE 視頻, 見到咁多現在空空的原旅遊設施, 就知道上邊會係點大鑊了!

第一個係雲南大理, 我2012年去時, 見到當地D人好肯洗錢, 哈, 現在就.... 這位姐姐仔話佢自己精神唔好, 硬係啦, 見親D老闆們都走哂佬, 淨番D空屋係度, 點會開心? 佢不如搵番個人來圍爐取下暖啦, 一個人孤零零, 心情一定唔會好呀!?

第二個視頻係西藏阿里地區的一個商場舖位, 全部都空哂, 任由這位踩單車哥仔入去搭營來露宿. 這位哥仔係西藏, 差唔多日日都有丟廢的空屋來入住. 真係可以看出, 上邊D空屋廢屋破屋有幾嚴重!

第三個貴州古鎮, 是中國十大古鎮之一, 往時仲人山人海的旅遊區, 現在靜應應, 連遠方雞嗚都聽到. 鎮上大量店面低價轉讓, 又或已經倒閉了, 留下店面給人來接手.




PS: 真係好佩服..... 我果個好多女人係身邊的親戚, 佢真係好識得氹佢身邊D女人開心! 聽講, 佢身邊果班女人, 全部都係有錢家庭長大, 但現在佢班女人本身果D家族生意好差, 身家縮哂水喎! 但係佢班女人一見到佢, 就開心哂! 
 
好啦, 其實我親戚果份人都無乜點, 心地都好善良的! 同我家幾兄弟最大分別, 就係我家裡D男性, 鼓肅一D, 喜歡直話直說, 喜歡邏輯地把事情灘出來講(始終係專業人仕, 解決唔到問題就玩蛋), 唔似得佢咁滑頭, 喜歡氹女人開心.


沒有留言:

張貼留言