2022年5月28日 星期六

真係要提醒, 初移民來的朋友!

我JJ係網上講, 初初移民來到, 大家就要保守一點, 唔好咁心急, 咁進取, 尤其去攞真金白銀開舖做生意, 但求打份工, 守到最初2-3年, 等到摸熟到做生意路數, 才好進取一點.

但有人回我: "除非有好多錢,否则那有可能慢慢適應!?"

唉, 其實這個都係香港傳統思維啦, 講真, 現在香港都唔可以咁心急,  攞真金白銀去開舖做生意啦, 始終香港現在營商環境同歐美, 越來越似, 蝕錢容易賺錢難.

D人初初移民來到, 又唔係投資移民, 就咪攞真金白銀去開舖做生意啦, 唔知頭唔知路, 好易蝕. 講真本地人都好多做舖做生意做唔掂. 現在係大公司一班叻人才做得掂!

尤其錢少D那些朋友, 移民過到來, 就咪冒險, 盞蝕左佢. 而且蝕左之後, 好難再儲夠本, 再東山再起, 

我生活係加國卅年了, 認識到, 係高稅國家做生意, 蝕錢容易, 但係賺錢難(咪以為請人回來就唔洗自己做), 尤其初到埗唔熟門路, 蝕得仲快仲甘呀. 相反, 打工可能賺錢同樣難, 但封左蝕本度門.

PS 1: 多年前, 係那唐人教會裡, 聽聞一位寡母婆, 帶著一對青少年兒女來做投資移民. 佢透過移民仲介公司, 合股一個酒店+酒樓項目, 位位投資人夾25萬, 當時90年代初, 話多唔多. 但不到3年就蝕哂, 渣都無得剩, 還好彩,  位位投資人成功過到D投資移民條件, 成功入藉. 還是不幸中的大幸, 當係用25萬買個加藉吧!

不過, 當時如果任何人開間細餐館, 點只25萬呢? 仲要自己落手落腳做, 都仲好麻煩. 

我屋企因為早早伸請, 無乜投資移民條件, 但求我地過來長住就得了. 唔洗立刻做生意, 我可以慢慢摸熟門路, 就慳番好多錢唔洗蝕. 後來, 果D錢俾我用來錢搵錢, 多年後今天, 就生活好安樂了.

所以大家咪心急, 一心急就好容易蝕錢, 第一筆D錢一蝕左, 係好難再賺番來. 通常賺第一筆錢最重要, 賺到之後, 條路就越來越容易走. 

PS 2: 真係咪以為係加記買磚頭可以保值, 我住的地區, 都已經算係中高產了, 舊區果度好多屋和OFFICE 大樓, 空左好耐, 可能個業主連市政府稅都無錢俾, 最近由市政府收番業權回來, 用來做NGO和市政府部門的OFFICE. 滿地可其他地區, 就可能更差, D磚頭放係度得耐, 就好易垃圾了. 

所以香港人移民過到來, 買間屋自住就好了(唔好太大, 夠住就好了), 唔好咁快去決定買出租物業呀! 我JJ以前買出租物業有錢賺, 有幾分係運氣, 有幾分係自己都有了解一下個物業本身囉  



沒有留言:

張貼留言