2022年5月19日 星期四

為何D人會做傻事? 尤其有左錢之後?

前幾日, 曾經講過D人亂咁發大生意來做, 最終失敗收場! 

我JJ觀察呢, 佢地同我好唔同喎, 我JJ賺到第1桶錢後, 係用來讓自己生活得無咁忙, 無咁辛苦! 而有D人係賺到第1桶錢後, 係想證明自己叻過其他人, 證明佢岩哂, 證明佢最能幹, 證明人人都要聽佢指!

這些人可能唔好賺到第1桶錢仲好, 因為佢無錢時, 會一直保持患得患失, 就會肯向現實低頭, 唔會去挑戰現實, 唔會死牛一邊頸. 不過, 有D人係未有錢時, 都已經死牛一邊頸, 咁就連第一桶錢都賺唔到了.

係咖, 我JJ係睇餸食飯果D人, 無咁大個頭, 就唔會戴咁大頂帽啦! 洗乜證明俾人睇自己有料, 自己知道自己有料就得啦! 

我JJ一直係度學緊, 點去聽完人地講之後, 去做個最合適自己的決定, 唔好同人呦氣, 又唔好乜都聽哂人地講, 而係聽完人地講完後, 自己做個最好的決定, 行條最好的路. 

查實我JJ並不是什麼叻人, 一來我做人好騰雞, 好患得患失, 好容易害怕和擔憂! 我賺到第一桶錢之後, 俾自己生活舒服D, 縮小我需要去患得患失的地方, 出錢去請人做野, 自己集中精神去理自己最重要果D事情. 而唔係去證明自己岩哂, 而係想知道自己有邊方面需要進步和留意. 

好啦, 家陣個市跌, 世界唔好景, 度度局勢都好緊張, 大家真係要 睇餸食飯, 睇住條路來行, 唔好衝出去懸崖, 唔好爬逆水扮有料, 唔好同現實呦頸..... 

更加, 需要認識自己, 認識身邊的現實, 認識將要投資的股票, 認識自己能夠承擔幾多風險, 認識乜物對自己係最重要..... 





沒有留言:

張貼留言