2022年5月16日 星期一

面對可能脫勾? 面對金融風暴?

大家真係要聽下這視頻, 內裡講2個情況港元會同美元脫勾: 

第一, 係政府長期赤字, 不過現在無10年8 年, 都未洗驚住.

第二, 行雙軌制的法定貨幣(由13:35 to 20:40)

唉, 真係要聽下人地講, 因為我自己一聽雙軌制的法定貨幣, 初時我都唔知點反應, 雖然感覺有唔妥, 但又唔知點唔妥(不境我jj唔係果一行), 一聽佢講, 就諗起劣幣驅逐良幣. 

 

ps: 認同佢觀點, 手頭有空閒錢, 無欠債, 面對金融風暴, 就唔洗怕, 最怕係未睇清楚就入市買貨. 

都好感恩的, 我一手都係防守股, 尤其前排買果d電網股, 仲企得穩, 無蝕錢. 不過, 我jj仍會無間斷, 咁去慢慢, 少少地咁入貨, 最重要D股票有生意做有錢賺有發展前景有股息派, 一時的股價上落, 到最後, 都只係過眼雲煙!


沒有留言:

張貼留言