2022年5月24日 星期二

現在開始感到體能無咁好了.

好啦, 今日拿起工具, 去換屋企電燈掣和牆身電插頭, 換左10個, 點知電到自己2~3次. 

蝦, 俾著以前, 我唔會咁失準, 換電燈掣和牆身電插頭, 直頭碎料啦. 

今天咁樣呢, 即係證明我唔只手腳慢左, 手腳都仲無以前咁準確了. 

好啦, 都係時候將我D工具攞去俾其他人了, 可以空出屋企D地方出來, 唔好阻住哂.

查實, 自從賣左D出租物業後, 真係好耐都無用果D工具了, 可能我現在連氣力都無咁好.

都好咖, 前幾年賣左出租物業, 自己唔洗煩了. 如果現在仲有出租物業拖住, 我可能會好煩惱了. 話哂, 出租物業大多都係要自己整整佢, 尤其小小地果D野, 咁先會有錢賺, 下下搵人返來整, 就真係無乜肉食了.

PS: 昨天去DOWNTOWN, 行過一班小妹妹, 竟然仲有小妹妹(又係瓜子口面)眼金金睇住我, 唉, 哈哈哈, 咪攪我了, 我都係擰歪塊面行開好了. 俾住我後生時, 有女性咁來望我, 我大多都會行開D, 估唔到2年幾疫情後, 我都仲有女性望住我, 仲係一個好後生好靚女添, 不過, 這些野呢, 大多都係麻煩來咖! 就算後生時, 我都唔想理會這些麻煩.

講真, 真係好多次, 有街上小妹妹來同我講, 叫我請佢食飯,  帶佢去四圍開心玩. 唉, 我JJ係咪生錯左個款? 有著一個花FIT款? 後生時, 正經女仔一見到我, 就怕左我, 立刻走開.

昨天有個這裡網友講, 佢同佢個法裔妻子結婚35年, 係佢個妻子對佢深情愛著他, 拖著拉著他走了他人生咁多年! 哎呀, 我聽到咁, 我真係好想喊出來呀! 

其實我覺得自己一D都唔花FIT姐, 我只係身材纖長一D, 無肚腩, 皮膚白, 瓜子口面而己, 不過, 一切都係同其他同年人一樣, 都會面對生老病死, 身體走向下坡. 我都已經好幸運, 現在才體能無咁好. 我好多同年朋友比我早十幾年, 身體就開始走下坡. 

講到人生麻煩, 哈, 我果個有好多女的親戚, 見佢俾佢班女人攪到陀陀擰, 簡直係慘情, 我真係倒不如好似自己咁, 生活得安安靜靜. 奉勸各位, 女呢, 一個深愛你的, 就夠了, 太多就真會大大鑊咖.


 

沒有留言:

張貼留言