2015年12月2日 星期三

在香港我行街.....

其實, 真係好傷身, D空氣好差, 我立刻變成有哮喘似的. 

唯有每行幾天山, 就去行一天街吧. 

現在真是不敢行彌敦道長沙灣道上海街大埔道英皇道這些大路, 巴士多車又多, 空氣好差. 

唯有行入裡街, 到了某一特定街口, 再行出去大街了. 

不過這些裡街, 又真係有點....... 

例如砵蘭街, 基隆街, 福華街, 鴨寮街這些地方, 某些地段盡量避免行入去. 

不過, 好彩我自己一入黑就不會再行街, 而且我想行的舖頭, 又入黑就關門. 

如基隆街的衣飾紐扣舖為例, 真係有好多舖頭的貨品係值得去行下睇下, 就算我唔買都入去睇下. 

PS: 有幾次行元朗或廟街, 見到前邊有好多女人企係度兜客, 不過, 我一行過, 無人敢上來, 可能我唔似阿伯, 又或我短頭髮個款似差佬吧. 不過, 係元朗, 我才找到有即煮即食的豬腸粉, 現在旺角的豬腸粉全都是工廠造好交去, 食落肚好似唸住膠住係肚裡咁.


12 則留言:

  1. 你行山行邊度啊?我都唔鍾意行街,除非逼不得已要買野,元朗好多野食架,大坑渠邊的泰國菜平靚正,有無去食啊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 元朗大坑渠果度, 我今年連B仔涼粉都無食, 果度泰國菜也無試呀, 講我知係邊度, 等我下年回來試下.

      不過, 今年我在香港有點哮喘的病徵, 食魚蛋都唔敢食辣,

      我去左好多地方行山, 鳳凰山, 大東山, 大帽山, 獅子山, 鹿頸梅子林, 太平山, 飛蛾山, 畢架山..... 慈雲山.

      刪除
  2. 回覆
    1. 飲茶時, 唔係同你講過囉, 其實現在囉部智能電話, 就可以去通山走, 唔會迷路. 下次我回港, 帶你去行山, 比游水容易咖.

      我覺得長沙灣道, 汝州街, 基隆街, 大南街, 南昌街有好多舖頭買D野好靚, 我仲見到好多鬼婆鬼妹去掃貨, 如果我帶我這裡的女性朋友去, 佢地一定唔想走, 碌爆咭才願走.

      刪除
  3. 可能以為你放蛇呀阿蛇~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈, 我下次回港, 都剪短頭髮佢, 就唔洗再尷尬了.

      刪除
  4. 空氣和海水污染都越來越嚴重……

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港空氣受大陸影響, 無法, 但維港水質好左好多, 剛剛前年和今年, 分開2期的污水處理廠啟用, 流入維港的污水, 以前無法過濾2MM的殘渣, 但現在可以了, 維港水質好了很多.

      刪除
  5. 你是否去了炮仗坊國記食即拉腸粉呢?好味道呀!
    元朗朗屏站行出去惠康超市, THAI CHEF, 正宗泰國人開! 午餐三十多元包飲品! 有不辛辣選擇, 想到都流口水呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 豬腸粉檔, 好似係別一邊, 好似係安達坊那邊.....

      刪除