2015年12月18日 星期五

冬至一陽生

原來呢, 我咁耐都誤解左這一句, 還以為一到冬至後, 陽氣充滿大地.

其實, 這句是講冬至後, 陽氣才由極衰慢慢轉為旺盛.

這句沒有說出的那部份呢, 即是寒氣在一整年裡, 就在冬至之前幾天, 最為高. 

所以, 這幾天是應該吃一些驅走寒氣之物.

我往幾年一直有吃薑酒雞, 不過, 原來不是人人都適合薑酒雞的, 因為太猛烈了.

今年有朋友教我在這幾天裡的早上, 用生薑, 紅棗, 和紅糖煲水來飲, 但一定要在上午11時前飲才有效.

哈..... 哈..... 哈.....考起我這些上班族了, 唯有上班前煲好立刻飲啦.

各位, 在家的煮婦, 有無興趣試一試? 我今天上班前飲了一劑好淡的, 我諗明天我會強大一點劑量. 

還有, 大家這幾天晚上, 可以煲些雞湯飲下, 飲前加塊生薑再煲一煲, 效力會更好.

2 則留言: