2015年12月27日 星期日

香港無記裡, 實惠個廣告.

唔知大家有無留意, 最近實惠在香港個廣告呢? 廣告裡講一個女人的屋企, 變了二個人的屋企, 就要換傢俬了. 

不過, 廣告最後卻不是由一女變成一男一女, 而是一女變成二女, 而且新出現果個女仔, 仲係要男裝打扮咖喎.

呵..... 呵..... 呵.....真攪笑了, 難道個廣告商想打入"新人類"的市場嘛? 

之前實惠另一個廣告"小小空間, 大大宇宙", 由王菀之和糖妹輪流扮男裝來上鏡, 唔知道係咪廣告一出街, 大獲好評?所以現在要添食.

如果這就是廣告商的市場策略, 即是香港這類"女-女"新人類呢, 數目確實為數不少了. 

有時, 真不明白, 都不知道係咪現在D女仔太看不起男仔, 所以個個變哂.... 

各位, 我都係攞個題材出來討論一下, 我的立場是中立的, 也沒有預設立場咖. 如果我的題材引起任何不安, 實屬無心之失, 唔好來打我呀!




2 則留言:

  1. 我剩係記得王菀之和糖妹果個咋喎,乜原來仲有新......
    其實都幾多係女女room mate,因為香港房租貴要搵朋友share先租得起,所以都未必係講親蜜關係嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢, 如果第二個女人係女裝打扮, 我係唔覺特別囉, 不過, 廣告裡第二個女人係用男性的打扮, 我就覺得突破了傳統囉.

      有時, 我會擔心一事, 如果我將來娶老婆, 個老婆會否突然找多個男人婆返來同住咖?

      講靚, 男人點靚仔, 都唔及得女人扮男人咁靚啦.

      刪除