2015年12月3日 星期四

香港美食當前, 我反而好劣呀!

我係香港, 有個喜好, 就是每天6點去比較大比較多樹木的公園裡, 做做柔軟體操, 繞著公園行番10個圈. 行到D人開始上班, 空氣開始唔好時, 就回去親戚那裡沖番個涼, 睇下香港早晨, 或上下網咁. 之後才決定當日去邊, 大多都係去左跑山.

有天是星期日, 公園裡的臨時男清潔工(佢可能係週末才來撈散的), 我行經過佢係度掃地, 佢竟然同我講: "靚仔, 真好了, 每日都見你來行晨運."

心裡一想, 那天才是我回港第7天, 而且我又不是每天都見到佢, 因為全都是中年阿嬸掃嘛. 

我只好笑一笑, 回佢一聲早晨. 

我行下一個圈時, 又經過佢掃地, 這次他卻自言自語: "人食幾多嘆幾多, 係整定!"

我心想: "哥呀, 你流大汗時, 我也流著大汗, 而你有人工豆, 我就沒有了, 不過, 分別係我做的動作是自由式, 你的是指定式!"

PS: 其實, 人食幾多嘆幾多, 係整定的, 這句無錯咖, 我係加拿大未回香港時, 已經想好左去食D乜, 但係一番到香港後, 天氣咁熱, 見到美食都無胃口.

我咁耐都係食過一些東西一次, 雞蛋仔啦, 豬腸粉啦, 魚腩粥啦, 蝦攪啦.

街邊檔果D魚蛋車仔麵, 我直頭唔食, 有次我望住燒墨魚丸, 心裡盤算著好唔好食, 個買野大嬸見到我企係度望左成幾分鐘, 都未決定買唔買, 好紋憎咁發脾4. 哈哈哈, 最後, 我都係決定唔買, 走開左, 唔敢食嘛.

還有, 做人都係唔好暴飲暴食, 回港食太多野, 對身體唔好. 我大約每樣野都係食左1-2次. 尤其魚蛋粉, 片頭, 炸魚皮這些東西.


6 則留言:

  1. 驚肥呀???咁又係...唔好好似我咁為食呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係驚肥, 我係果D唔會點肥的人,

      我發現我現在有味精過敏症, 味道過濃或有味精, 我都會猛出鼻水, 猛出痰, 猛咳嗽咖.

      刪除
  2. 你都算節制,我一去到台灣就痴咗線咁食……(^_-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係香港時, 自細身體都容易過敏, 好多咳, 但一來到加拿大就沒有事, 可能係我身體裡的免疫系統反應過大過快,

      所以, 我這些不是節制, 而係保住自己條命仔.

      刪除
  3. 回去食,要食滾熱食品安全D, 因為習慣加記空氣清新, 回HK 好易病!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港真係好易病咖..... 回港後一切都要小心

      刪除