2015年12月30日 星期三

渣男是怎樣的樣子? 第二篇

今年10月我回港, 一落機去搭機場巴士, 有個鬼佬來問我點去佢預約左的民宿地點.

好吧, 既然係咁, 我就同佢爹幾句, 佢問我香港有乜好去處, 佢民宿左右有乜好野食. 

我係好心人, 當然不會指條黑路佢行, 山頂, 尖東, 會展, 中環海濱, 再囑咐佢千萬不要吃街邊的東西, 要食就去食老麥這些佢食開的東西. 

之後, 佢才同我講, 佢原來未來香港之前, 已經花了好多星期去過泰國, 菲律賓和越南, 佢仲話佢自己租電單車四圍去, 在街邊食慣左D野, 唔怕喎.

最後, 我指左一檔係佢民宿左右的蛇王舖給佢, 等佢自己去歷奇一下, 食下地道野吧. 

誰知這渣男見我一講歷奇(EXCITEMENTS), 佢就來問我有無紅燈區介紹. 

當時, 我想了一想, 他住的那民宿左右, 又真係好多喎, 佢一定有備而來. 只是我一見佢咁樣身勢, 唔慌有錢, 仍要這樣不守規舉, 連我這些在外國住了多年的華人, 都映衰埋呀. 

我為到唔想佢影衰我這些長住外國的人, 我就叫佢去博物館, 叫佢去尖沙咀文化中心睇藝術表演.

當然, 我又係白講, 對牛彈琴. 昨天, 寫昨天篇野時, 才記起佢, 佢一定係睇完昨天果段 UTUBE 視頻, 一心想來香港獵艷了. 

幾天過後, 我搭天星小輪時, 又見到佢, 見佢拖住個女人, 不過, 慶幸的, 那女人不是港女, 而是一個無知的賓妹, 十足似那些以前在灣仔駱克道上班的賓妹. 哈.... 哈..... 哈.... 當時我見到佢頭髮蓬鬆, 一幅倦容, 衣服污濁, 手拿罐啤酒, 肚腩突了出來. 我想, 做人不守規舉, 大概去到邊度, 都不會受人歡迎吧.

我十分肯定, 這類渣人一定不會騙色這般簡單, 身無分文, 怎可能這樣四圍去? 個賓妹一定係無知+苦悶了. 但可以肯定一事, 這渣人一定染上不同的疾病, 連這些無知女人都染上他的病. 

我以後在我這邊的街上, 再遇上相似的渣人來問我乞錢, 我一定唔會俾佢, 讓個天去修這些人, 等佢係零下廿度裡睏街, 等佢有咁耐風流有咁耐折墮.

9 則留言:

  1. 男士都有獵艷這習慣,不知為什麼?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我對獵艷的定義和各位女BLOG友的有不同.

      可能很多女性以為去嫖妓是獵艷.

      我的定義係.... 獵艷是一個魚餌來釣魚的遊戲, 這些白人男人誤以為佢自己係白人, 人們一眼以為佢地好乾淨, 好有優越感, 誤以為D女人會鐘哂埋去. 不過呢, 鐘埋去的女人, 以來自貧窮地區的較多, 這些女人主要希望同這白男人結婚, 有了外國國藉, 就可以去外國享有更高工資, 賺一筆後回祖家享清福. 就好似以前D 港男咁, 個個走哂上上邊, 以為係獵艷, 實則係俾人据佢個荷包, D女人就之後就回鄉起大屋.

      以前港男北上, 情況比現在這些窮鬼白男人來東亞獵艷, 愚蠢很多, 人家來到黐飲黐食....

      刪除
    2. 我自己呢, 覺得這些人好傻囉, 如果唔係, 點會有咁多男人富富足足的北上, 窮途潦倒的回港領綜援. 不過, 這些來獵艷的西人, 又真係聰明好多了.

      刪除
  2. 甘都俾你再遇見佢拖著個女係街,真係有緣,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實, 外國遊客在香港活動的地方, 又真係唔算太多咖, 可以用"世界真細少"來形容, 好多時, 係飛機上坐係我隔離D西人, 唔係係天星小輪, 就係山頂見番佢地, 再唔係就係星光大道或彌敦道見番.

      刪除
  3. 可能佢地覺得外國人係東南亞獵豔比較易....所以先會咁樣玩

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得無錯, 對他們來說, 越窮的地方越容易, 原因有幾個, 其中一個係某些地區, 男女失衡, 如泰國生女多過生男好多, 這些國家大多容許一夫多妻制. 對於歐美一夫一妻制來說, 會令這些女性有個美好祈望囉.

      大多數男人不想這樣獵艷, 主要因為希望找到個人陪伴終身.

      刪除