2019年1月10日 星期四

俾著我可以後生番轉頭......

真係好想知道, 有多少人可以大學裡讀乜, 出到來可以學以致用?

我JJ就無咁好彩, 唔得了, 而且畢業之後果幾年, 加記經濟差, 東打西打工, 唉..... 一D JOB SECURITY 都無呀.

後來, 否極泰來, 找到份不錯的工, 為免D朋友來麻煩我, 我就同佢地講, 我仍然無運行. 

不過, 如果俾我返轉頭, 揀大學讀D乜呢下, 我就一定唔揀我以前讀果D, 最少去讀個 MARKETING 或 FINE ART, 貪佢多女仔吖嘛! 

職業可以遲D就位, 最重要自己管理好財務, 唔好欠咭數, 工作可以不佳, 但自己最重要可以控制到每年儲多少錢嘛. 但拍拖同婚姻呢, 就唔可以遲, 一遲就大Q鑊了. 

最近, 我才發現, 原來大陸有藝術學院, 原來係做應用藝術喎, 教人行CAT WALK, 教人行出來 PRESENTABLE. 嗱嗱嗱.....  山東煙台就有間如此如此的藝術學院..... 嘩哈哈, 俾著我後生返轉頭, 我一定去報名入讀. 哈哈哈..... 圖中果D, 比起我後生時, 碎料啦......






PS: 嗱, 大6上邊, 復旦大學果個外貌出位的"女神"教授咁講: "什麼是..... 我自風情萬種, 與世無爭? 在不影響別人, 不干擾別人自由, 不給別人添麻煩, 就不用太著意別人的看法, 然後做回自己, 做個真實的你. 率性一點, 自然一點, 從容一點. " 

其實, 我父母親因為見到我那個親戚, 一世人都活在女人紏纏之下, 自少就管得我很嚴, 驚住我一生都會活得不開心. 只是, 上邊這句讓我釋懷了. 

宗教團體裡, 為何不常見到外貌出眾的人? 主要原因, 不單變成眾人的"風頭躉", 更加有乜起上來, 變成第一個被訓示的人, 所以, 教會人仕要留意一下上邊果一句, 總不能夠變成別人返教會敬拜神的拌腳石吧!

沒有留言:

張貼留言