2019年1月20日 星期日

女性俾曖昧對象來騷擾, 點攪?

在網上, 有人放左條咁問卷調查喎!

對於前男友/曖昧對象的騷擾,例如在家附近跟蹤和徘徊、訊息滋擾等,應該點做呢?

1. 同佢現任女友或老婆講
2. 貼佢街招唱行佢
3. 拍片玩謝佢, 有咁大攪咁大
4. 同佢返同一間教會唱行佢.

其實呢, 我成日都有人打來玩電話, 一個CALLER ID, 一個留言機, 咁就無人攪到我. 尤其, 我以前咁多租客, 咁多人打來問租屋, 差唔多日日都有無謂人打來, 有男有女, 無謂多講, 留言裡唔話租房, 唔講話係我D租客或朋友, 就過佢個主啦. 

咁, 我以前有出租物業, 當然, 時時發現有人係我D物業, 或屋企出面徘徊, 有時更發現有人跟蹤我呢. 試過有房屋經紀一直跟住我, 話有人出高價來買我D物業, 更有人被我拒絕簽租約, 來迫我租俾佢, 各式其式啦. 其實, 自己唔理會這些人, 通常好快就再無來煩我了. 都唔明白, 點解會有男人跟住個女人? 大佬, 犯法咖! 

所以呢, 我頂多都係讚成同個男人現任女友或老婆講, 又或叫自己男友/老公出去講囉. 

其他果D, 例如: 唱佢, 拍佢片, 去教會唱佢, 這些都會有反效果.

如果俾著我見到D女人咁做, 我大多都會想到, 係果個女人係度釣魚, 係度同男方講緊價囉, 好令個男方唔可以轉軚去追其他目標囉.

其實, 女方若要甩身, 邏輯上, 都唔知道幾想個男人轉軚去追第二個, 唱衰左個男方之後, 佢會追唔到其他第二個目標, 反令女方更麻煩. 這樣, 只會顯得女方用心惡毒, 一直都喜歡這些麻煩, 而且還有當初送秋波來引男方的嫌疑.  

PS: 我前年年尾, 趁住市道仍一片叫好, 狂風掃落葉咁賣哂D出租物業, 賣淨自住這間屋啦. 咁都年幾啦, 都仍然有無謂人打來麻煩我, 所以, 這些事是十分普遍的, 總之自己唔好先找麻煩, 麻煩本身就好快消失的.




沒有留言:

張貼留言