2019年1月30日 星期三

如果要我講現代女強人呢.....

前幾天有網友提起現代女強人喎, 咁, 其實, 我又無乜近距離接觸過D叻的女性. 

除左, 我那親戚的女友. 前幾排提過我果個親戚係 WOMANIZER (如果2019年是困難的年頭..... 3), 成日招惹埋D唔等使的麻煩, 只是佢果個女友, 又真係幾醒的.

1. 鍥而不捨 - 聽說, 我這個親戚係細佢女友幾年, 是同一間學校裡低2-3年級的師弟, 佢女友曾經因為佢, 被學校記了大過, 差不多被趕出校. 雙方家人都一直阻住佢地來往, 後來佢女友跟父母移左民, 但一畢業讀完書, 就回流返來搵我親戚.

2. 自主獨立性極強 - 普通女性可能會笑我親戚係乸型, 靠唔住, 不能負托終身.  這女卻對待我親戚, 有D似奶媽咁, 唔洗我親戚照住佢生活開支之外, 仲反過來, 替我親戚出埋錢. 

3. 膽大心細 - 我這裡D公眾路牌招牌和廣告, 全都是法文, 唔好講話香港女性, 就算係大多數男性, 初初來到這裡, 都好易唔識搵路返來. 但佢地來到我屋企住, 休息到第三日, 我本來話同佢地出去行下, 點知就叫我帶佢地去租車, 佢地就自己週圍去玩了, 從來都唔洗來問我路, 當然佢地係我屋企有得上網, 就好方便. 有次, 佢女友買左溜冰鞋, 第一次去溜冰, 一落地就玩得唔錯, 都跌過1-2次, 但佢女友勝在唔怕跌, 夠大膽. 

4. 面皮厚 - 其他人講左好多難聽的說話, 尤其我親戚的母親, 聽過講話: "女仔人家唔知羞, 拉住我個仔", 此女理都唔理, 當我親戚的母親無到, 當其他人無到, 當學校記佢大過無到.

5. 好勝心極強, 唔單只要贏男人, 仲要贏埋女人 - 通常, 普通女人呢, 最憎係自己個男人面帶桃花, 好去招惹其他女人, 但此女最開心就係同其他女人爭, 雖然時時講粗口罵我親戚, 但又好高興見到我親戚, 可以招惹到咁多女人的注意. 

最後, 我懷疑一樣野, 女強人背後的推動力, 係"性"呀, 有一次我親戚的母親露了口風出來, 抱怨著此女日日都來拉著我親戚........ 

PS: 我親戚做人做事, 根本就不守規舉, 不過可能係物以類聚, 人以群分. 

都好的, 可能, 原本我親戚的人生會係悲劇收場, 只不過, 遇上了一個適合佢命運的女人, 就算打打罵罵.....

我這親戚的父親, 係外邊有好多女人,  家裡時不時有女人上去要生要死, 生埋生埋好多私生女, 可以講係悲劇人生囉.

有時我好奇想知道, 一個男人做乜咁麻煩, 去招惹咁多女人? 又點解D女人會上當? 可能內裡, 係跟"性"有關係的, 只是猜想而已.



沒有留言:

張貼留言