2019年1月28日 星期一

為何我唔BUY"女兒口大食窮郎"?

因為, 我一定食得比任何女性多, 而且仲係好咀刁添! 不過, 我咀好細, 下巴好尖, 如果我換著係女性, 我都一樣會食好多野, 真係唔單只"女兒口大食窮郎"囉! 咀細都可以食窮郎咖, 而且因為兔仔牙, 每啖都咬得比其他人大和深呀!

其實, 我真係唔擔心自己親人食得太多, 只擔心親人飲食唔健康囉. 我EX-GF佢飲食好求其, 差唔多係.... 好少.....好唔健康的飲食囉! 我每次週末去到佢屋企一睇, 我都抵頸唔住, 一定要整D有營養的野俾佢, 第二日星期日再去時, 就一定整齊星期一到星期五D野俾佢食.

只是佢唔喜歡食麵包和牛奶, 要食即食麵, 我都唔知因為咁, 幾多次同佢嗌大交. 當然咁樣佢身子點會好? 就一定唔想有小朋友, 這個我都可以接受. 只是佢想將來指意佢侄仔, 但我一見佢侄仔成個小霸王咁, 相比我自己D侄子侄女溫文有禮, 而且大多數人讀書到大學都唔洗錢, 我實在唔敢將來指望佢家族裡的親戚.

我跟佢拍拖的兩年裡, 佢身體好左, 面色紅潤左, 只是佢一直唔喜歡聽我的苦口婆心, 最後話明要我同佢結婚, 但佢又唔肯改變佢的不良生活習慣, 還覺得我每事都要管住佢控制佢.

怎樣也好, 都過去多年了, 再沒有惡感了. 只是我一直都講, 如果女性年青時, 唔好好KEEP住健康佢, 一到中年後, 人生一定不會快樂, 一定會先覺得上天待薄佢, 身邊的人對她們不好, 甚至虐待佢.

至於, 女性口大唔大? 有無男人要? 男方如果口細, 當然就唔希望搵個口細下巴尖的太太啦, 生出來的小朋友, 個口就更細, 下巴更尖, 先天健康會差一D囉.

2 則留言:

  1. [食]唔係只講食野, 而係洗錢 !

    尖下巴多愛情煩惱, 所以人唔好愛靚去極尖下巴和尖鼻 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈, 天生敗家, 同後天敗家, 係好唔同咖喎, 天生敗家, 係D錢唔洗唔得, 下巴尖咀細呢, 以前叫話"薄命", 甚至話係"福薄"呀, 驚養唔大囉, 咁洗係醫藥上的錢, 就唔少得囉! 不過, 好彩我十分"運財"和好腳頭, 細時又唔扭計.

      刪除