2019年1月29日 星期二

為何咀細和下巴尖是個缺憾?

我兄弟裡有齊這兩種, 有些侄子侄女都係咁, 就好似我咁, 要成日去俾錢牙醫賺了!

很多人整容都要整到咁, 只是我有苦自己知, 但細個時又唔知點講出來. 

直到30歲後有一次, 係八掛雜誌上睇到, 報導整容女星, 不單要磨細下巴骨, 還要剝左6隻牙, 之後的人生, 就要靠食止痛藥. 

到這刻我才明白, 我那些天生出來的困擾感覺, 原來叫做"痛"! 咁, 我一早習慣左果種痛法, 所以就唔洗食止痛藥, 但每次臨睏前一粒TYLENOL, 都會令我好好睏, 一覺睏到天光. 

再過多年後, 我背脊肌肉成日拉得好緊, 牙醫就同我講, 磨少少牙, 整平牙齒咬合時的位置, 讓牙齒平均受力, 就可以減少背脊肌肉痛. 就咁, 我就洗左好多錢了, 不過, 就好洗得.

直到有一次, 個推拿師同我講, 佢要用到好大力才推到我D肌肉, 仲講, 換轉其他人, 咁樣的力度, 一定痛到嗌教命. 到這刻, 我才知道原來我一直承受著一些平常人沒有的痛感覺, 因為是與生俱來, 所以我才會不知怎樣解釋出來.

以前, 有很多美麗女明星自殺或精神失常, 真是懷疑是因為她們咀細下巴尖所帶來的顎下頸背壓力所產生的痛楚, 令她們失去生存意趣或正常的人生. 

PS: 我自己到廿幾歲適婚年齡時, 就知道唔可以搵個咀細下巴尖的太太了. 

只是這個也是煩惱來咖, 第一唔知道點解釋俾人聽, 又因為別人不會有我這樣的困擾, 也不會明白我這樣做背後的目的. 

均會想, 為何我不去追求那位咀細下巴尖的女仔, 偏偏去追一個闊口闊面的女仔, 大多人都會誤以為我喜歡攪攪震無幫襯! 所以, 不由得下, 我變成了箭靶.

沒有留言:

張貼留言