2019年1月19日 星期六

華為與蘋果的使用者

最近, 國內有個報告, 就係..... 大概報導兩個品牌手機使用者的特徵.

華為 - 男性居多, 有家庭負擔, 較蘋果使用者, 更大比率地.... 有車, 有樓, 有存款.

蘋果 - 女性居多, 賺錢買花載, 大多都是無車, 無樓, 連存款都少過人.

哎呀, 我JJ就唔想醜化用蘋果了, 只是一部蘋果做得我2-3部華為喎, 大佬, 我又唔係出去要型俾人睇, 真係唔洗咁型仔吖嘛. 

而且, 家陣, 華為 MATE 20 同 P20, 又真係好強勁咁呀. 

係啦, D人講話華為會洩漏私隱, 咁..... 我這些小人物, 又唔係用手機來攪任何機密, 又唔會處理錢, 連支付寶我都唔用, 百達通深圳通仍然用咭, 其實我係唔怕咖.

PS: 好多年前, 我在這裡網上識左個女網友, 離左婚啦, 我初時聯絡佢, 就係因為我想睇下佢點用蘋果手機, 同埋國內D APPS嘛! 其實都無乜咖咋, 我見佢剛剛來加國, 帶佢週圍去行下, 解釋下加國的環境俾佢知道. 

只是佢食飯時, 成日都指意我請, 又叫D貴一貴D野, 好啦, 我又唔係無錢洗, 只是想提提佢: "加國中產如我JJ咁, 一個月扣左稅後, 還要額外儲錢來應付將來退休. 如果佢想大家朋友多D出來聚下, 我就不能如此用錢. 在加國, 如果這樣用錢的人, 大多不能持久, 甚至有居心. "

點知佢就話, 佢無問題咁洗法錢, 佢做果行可以唔報稅. 唉, 其實加國點會可以唔洗報稅呀? 只係佢地瞞稅. 我就好心勸佢, 一俾稅局查, 成世人都會俾稅局嚴查, 不單交罰款交到破產, 還會成日俾稅局來煩. 

最後, 我不敢再搵佢了, 唔想佢誤以為我報佢串, 又或另有居心. 我好人好物, 根本就不會亂來!


1 則留言: