2019年1月27日 星期日

為何男兒口大食四方?

咁呢, 就要先解釋一下, 乜野係"食四方飯"吖, 就係同任何人都有計傾囉, 可以食住食住, 有人照住照住,

嗱..... 我JJ由一出娘胎後, 就一直以這個做我人生大方向, 只是事與願為, 呵呵呵..... 

後來, 我才發現一事, 原來....."男兒口大食四方", 初時我都唔係好服氣咖嘛! 我咁努力, 對著人時, 咀角總帶點微笑, 說話又客氣, 人家的壞話總不會出於我咀, 又去鑽研心理/歷史/政治/人群行為. 

最後, 我終於認命了, 因為很多人一見到我, 就覺得我是他們的競爭對手, 甚至妒忌起來. 這個係食四方飯的大忌, 食這些飯的人, 心裡要聰明精細, 但外貌要平庸無奇, 越像一個街邊的普通男人, 就越容易食到四方飯呢!

其實, 微笑/客氣/說話厚道, 這些特點, 只是用來避免做事出枝節, 但是外貌讓人妒忌, 就一定係死症來咖!

年青時十分尷尬咖, 我明明唔係想同某人爭去追某某, 但最後都會成為別人的假想敵. 後來, 我才意會到!

不過, 我JJ是個豁達的人, 努力過後, 盡了已力, 不成功, 哈哈哈, 就要接受現實, 專注去食一方飯囉, 唔怕, 食一方飯都夠啦, 最重要係..... 自己開心, 做上天給我去做的事囉! 

PS: 哈哈哈, 大家咪誤會呀, 我下篇係唔會講埋"男兒口大食四方"的下一句, 因為我真係唔識點解會係咁, 不如, 各位一舒已見吧!


4 則留言:

  1. 男兒口大食四方, 女兒口大食窮郎 !

    解為, 男人口大就膽大, 去到邊都可以搵到食 !
    而在古代, 女人多數唔會出去打工, 所以口小聽聽話話留家中, 但大口女人就會洗掉老公錢 ! 但現代女人自己賺錢自己洗, 所以大口女人是女強人呀 !

    好彩我口不大不小, 剛剛好, 哈哈 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 人是否大膽呢, 看看初次.... 踏單車/游水/溜冰/揸車.... 就會睇得好清潔, 真係唔係口大就大膽呀! 口大的人, 大部份係唔單只好識講野, 仲係好識去踩低別人, 抬高自己. 不過, 現代社會顛覆了"口大"就有優勢的古舊社會實況. 古舊社會大部份係人治, 靠把口講, 靠人面情面場面, 但現代社會靠法治和契約, 制度透明, 白紙黑字寫得好清楚, 邊個有眼光睇得夠深夠遠, 就不會在人之後邊了.

      刪除
    2. 當然, 口大食四方, 是先決條件, 之不過後, 就要靠心裡聰明精細, 夠大膽, 如果這兩樣都無, 只有口大, 只會死得好快呀.

      刪除
    3. 當然, 食到四方飯, 才能踏上大富大貴之路, 只能食一方飯, 都只是衣食無憂咋!

      刪除