2019年1月9日 星期三

林大導睡中卒死的啟示

就係2018年臨結尾前, 阿林大導突然好地地, 係睡中卒死. 

唉..... 老香港GOOD OLD DAYS 時代的標誌性人物, 越來越少了, 2018年死左唔少人, 很多加燦的舊日香港記憶, 真係好容易會旁落了. 

當然我們了解到林大導極可能是睡時血氣不暢, 而導至卒死夢中.

原來, 睡中反睏係好事, 因為可以不停轉動身體, 轉換貼近床上受壓的身體部份, 不致令那部份身體受壓太久, 血氣過度不暢.

只是冬天蓋厚被時, 轉動身體不容易, 會把被舖退卻, 一部份身體會外露. 

所以, 我JJ已經有多年, 睡時穿厚衣, 被蓋只蓋到腰腹, 讓上身可以在睡夢中任意轉動, 可以變得較反睏.

仲有, 睏醒起身時, 記住唔好立刻離床起身, 應該坐係床邊, 伸展雙腿和隻腳板, 避免起身時企唔穩, 跌倒受傷, 又或容易中風.

還有一事, 聽說平睡是不好的, 容易因為鼻液流入氣管, 或胃酸倒流等等, 造成窒息, 我以前有一個租客, 就係咁, 直到十幾日後, 佢個女打來搵我去開門.

PS: 不過, 不知道是否因為我人到中年, 發現身體在睡中, 沒有以前一般的反睏, 而且側睡又睡不著覺, 真係開始要多花時間留意下自己. 聽說, 人到中年, 打理得自己健康好一點, 雖然未必會長命, 但總可以令到老年生活會好一點. 所以, 我也鼓勵大家多花時間留意自己身體健康, 話哂, 好人好姐好健康, 突然離開了, 就不太值了.

以前睇八掛週刋, 有次見到林大導講佢後生時, 無人地發哥仔咁靚仔, 就走去做幕後, 後來就好似其他藝人, 如發哥仔咁, 由電視走上電影, 搵真銀之路, 所以, 佢人生故事裡, 提醒大家, 無論人生先天如何, 只要後天努力, 就會有好日子過.




5 則留言:

  1. 突然離開...可能是好事,唔駛受老年及病的苦,還有看著自己朋友兄弟姐妹的離去是另一樣苦

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉, 最好係D老年病開始來之後唔多久, 就夢中離開, 這個最好.

      刪除
  2. 可以在睡中死去,真是修來的福份,我都想.

    回覆刪除