2019年2月22日 星期五

在環球貿易額快速下降下.....

跟本不用看數據, 只需要看看我這裡百貨公司裡, 他們補充貨架上的存貨, 就知道了. 他們現在開始出現較少的存貨, 貨架比以前空多了.

我都唔明白點解DOW DOW 仲可以咁升法? 由當奴友上台, 佢一切所作所為, 外表看似狂和瘋, 但事後一切, 證明佢背後有高人教佢路, 一切所做的事, 都是處心積慮. 包括中美貿易戰, 好像武俠小說中的點穴, 現在佢果D係經濟和貿易的點穴手法.

最近佢攪到美國政府運作停頓, 外表看似是鬧劇一宗, 但原來背後, 就令到很多經濟數據出唔到來, 莫講加息要參考經濟數據, 連縮表都要, 無左這些經濟數據, 一切都唔可以在短期內改變, 即是一切要維持現狀.

下次佢又可能番炒條橋, 令到人們無哂經濟數據來做野, 之後, 就可以係DOW DOW上舞高弄低了.

其實, 一切都已經好肯定, 老美儲蓄率越來越低,  再下一次的金融風暴會越來越金, 越來越嚴重, 現在一切的EQ放水, 都只是把金融爆煲延後, 而且仲係慮積獎金, 下次一爆就更強勁. 

我成日都同自己講, 項壯舞劍, 志在沛公, 不過, 我好似很多人一樣, 大約估到佢係度經濟劍指中國, 但不知道在何時, 在中國那一個經濟穴道.  

所以, 我JJ好肯定一事, 如果傾唔岩數, 必定有10年8年,  國際勢力和形勢才到達下個平衡點; 但就算傾得掂數, 之後..... 現在遮遮埋埋D野, 都要2-3年時間來慢慢暴光和引爆. 

PS: 當奴友前排話減稅, 只是, 原來對一眾老美打工仔來說, 並沒有減得好似人們預期咁多囉. 好多人以前係有老闆, 在每次出糧時, 替員工先扣起俾政府D稅, 不過, 今次個個老闆都預期減好多稅, 就無同員工先扣起大部份D稅, 現在預先扣唔夠稅, 現在一計, D員工才知道仲差政府大筆稅款, 聽說有人要在一個月內籌1萬美元交稅. 大Q鑊了, 個個都以為當奴友爆嚮口, 以為減稅減好多, 個個一出糧就洗Q哂, 現在要壽錢借錢來交稅了. 唉...... 

可以看出, 老美減稅只是減少少來呃人咖咋, 內裡係乜? 大家一想中美貿戰, 就知道乜葫蘆賣乜藥了.




沒有留言:

張貼留言