2019年2月25日 星期一

懷舊老歌

我最鐘意佢D公仔, 畫到勁靚.

唔好講話男性啦, 連女性都好鐘意, 個個瓜子口面, 咀細, 下巴尖, 高鼻樑, 大杏眼, 高挑纖俏身材.





PS: 不過, 與其跟這些人結婚, 可能係好頂心槮咖, 因為佢地D生活方式, 甚至諗野方式, 都跟大部份人好唔同咖.

其實, 我JJ係有少少凍顏咖, 代價係我晚上6點就食飯, 最遲唔會過7點, 9-10點就上床教教豬(如果遲食飯, 就會遲D上床睏), 5-6點未到就起身做早操, 6-7點就食2塊麵包1杯牛奶. 

嗱, 咁我以前去教會的晚間團契就麻煩了, 人地睇我, 好似頂心槮咁, 所以, 到左我唔再去果間教會團契, 只係打游擊方式咁去星期日的日間崇拜, 我生活就順暢左好多. 

前幾日去唐人街理髮, 見到店主個長輩, 就同佢講聲阿嬸, 點知店主問我, 為何唔叫婆婆? 好啦, 這個就係我要習慣的地方, 做人唔好執著, 要隨遇而安, 如果對方要聽我叫婆婆, 我也不會拒絕咁做. 只是, 別人唔知道我實際年齡, 對方會十分梗耳囉, 會覺得我係頂心慘一棕.




2 則留言:

  1. 生活咁有規律~一定會精神同外貌年輕啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過, 都係唔容易, 好似無哂朋友咁

      刪除