2019年2月4日 星期一

年卅, 又到我JJ出來做燈了 - 摧吉避凶.

2019的豬年, 是大變之年, 摧吉避凶呢, 就成為很多人心中的渴望了.

哈哈哈, 嗱, 我係唔洗念南磨南磨的咒語果播! 又唔要口UP..... 豬隆隆.....豬隆隆....

來年, 最緊要係呢, 係..... 生活有良好規律, 早睡早起, 作息有度, 飲食健康而有定時, 不要讓悲觀情緒圍繞心中, 心境開朗, 多出去郊外面對青草緣葉, 山川水秀, 呼吸新鮮空氣.

大家要有個心態, 是福不是禍, 大變之後, 必有大機, 情況就好似..... D錢呀, 係大家頭上飛來飛去咁喎, 只要大家龍精虎猛, 身體健康, 跳起身呢, 就可以俾D錢呀, 兜頭兜面咁打埋來. 如果身體比別人好, 咁唔係可以, 比別人跳多幾次, 到時拾錢都拾到手軟呀.

PS: 我JJ投資中的其中一隻藥廠股, 出左份報告咁話喎, 每逢世界大變, 經濟不景, 佢地D藥物消售量, 都會大升呀. 

唔, 嗱..... 咁呢嗄, 我就唔想大家咁囉, 所以, 大家來年呢, 要摧吉避凶.... 首要身健康健, 精神飽滿, 世界就會在大家面前, 就會變得平坦糠莊大道, 人事世事都會變得無往而不利了. 

致於我JJ咁講呢, 無非係說出我心中的恐懼和擔憂,  原本世界在變, 只是中性咁去變, 但人的悲觀情緒, 把一切都變得向壞方向走.


沒有留言:

張貼留言