2019年2月28日 星期四

我叫大家唔好移民的理由 1

大家還記起嗎? 上年我叫大家在香港的, 唔好因為中美貿戰而諗住去移民, 因為現在移民去的大部份移民國家, 都唔似以前80年代咁, 有經濟順風車可以搭上嘛, 現在移民之後的十年八年, 生活都不會比香港好. 

我家較幸運, 移民那時, 有2大經濟順風車搭, 較容易落到地生到根, 如果現在才來移民, 生活會否越來越縮水, 就真係難講了. 這個是我JJ叫大家留係香港的主因, 再加上現在這些移民國家再沒有經濟順風車搭, 移民來後就更不容易去落地生根呀!

第二個理由係, 就算中美點打貿戰, 一定要留下一個共同勢力交匯的地方, 香港長久以來, 都係扮演這個角色, 台灣不能夠, 新加坡更不可以, 上海是掌心之地, 怎能輕易改變其作用呢? 中美越是走向戰略對奕, 越要把香港拿出來, 好好使用. 

對中國來說, 香港是個窗口, 對美國來說, 香港是個進入點和緩衝, 世人越是抱著對奕的心態, 香港越是顯出其不可或缺的重要性. 

資金和人流, 如果想在當世兩大勢力之間, 左右奉迎, 捨香港其誰呀? 歐美的紅色X二代資金, 自從華衛太子女單野後, 誰會安心放資金和家人在歐美? 但他們又不想再踏入國門, 香港是他們的首選, 新加坡/台灣/東南亞/中東, 可以唔洗諗了.

大家可能會問? JJ 你做乜唔現在回流回港?  其實, 好簡單咖咋, 現在網絡世界, 人可以不在香港, 但其他的一切, 都可以一步步咁流回香港.

PS: 不過, 大家要留意一事, 香港地現在更加係英雄地, 通街都是聰明人, 個個一手攞住D聰明錢. 我地一眾SMALL POTATO要贏這些人, 十分困難呀, BUY-LOW-SELL-HIGH這家野, 我地係這些聰明人面前, 千祈唔好關帝廟門前班門弄斧呀, 否則輸得更慘.

都係我JJ一向同人講果樣野啦 - 長遠價值投資啊, 戰略性選擇步步升高的地方, 當然香港是其中一個啦!


4 則留言:

  1. 但點解唔會係新加坡既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 新加坡唔近中國, 香港貼住中國, D人成日落來香港, 香港D人成日上去, 香港係可以好影響中國咖, 不過, 新加坡聽命美國, 香港就聽命中國但受美國影響, 所以X二代係歐美搬錢走, 就唔會放錢係新加坡, 必定會同阿爺先講掂數, 放錢係香港.

      刪除
  2. http://programme.tvb.com/lifestyle/aslongasyouliveiijade/episode/10/

    外界形容加拿大是「退休天堂」、「養老勝地」,記者走訪早年移居「楓葉國」的港人,包括資深新聞從業員蘇凌峰,了解加國退休生活注意事項。第一輯《長命百二歲》播出以來,引起不少迴響,加拿大有安老院參考節目意念,改良助行器,小小改變帶來大大改善

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你有睇, 你都可以想像加記退休係點樣了, 衣食無憂, 但一到病+生活不能自理時, 同度度都一樣, 十分麻煩囉.

      刪除