2019年3月1日 星期五

我叫大家唔好移民的理由 2

其實呢, 下邊我想講果D野呢, 我上年都唔係好肯定, 不過, 最近開始, 可能性越來越大.

講香港回歸果時, 老鄧猛係度講要建立深圳, 來輔助香港的發展, 當時就有人走出來, 忽發奇想,  幻想將來中港邊界會向後移20公里, 到達當時的深圳二線(如果唔知, 就去這裡睇下, https://zh.wikipedia.org/wiki/深圳經濟特區). 

最後, D人咁想呢嗄, 仲係上邊買樓買舖開生意, 當然最後無哂下文啦! 哈哈哈, D人都傻咖, 唔該分清圧閒啦! 亂咁想野, 領土這個話題呢嗄, 係上邊呢, 係開口及著脷 + 崩口人忌崩口碗的話題呀! 

不過呢嗄, 自從我地阿鵝姐係當奴友面前講, 老美最大順差貿易伙伴係香港, 仲爆嚮口叫當奴友俾多D時間中國, 中國有天都會步上香港的軌道, 大買老美產品. 當然就引得當奴友成班幕僚, 對阿鵝姐朝思慕想, 好似以前班港燦咁幻想, 中港邊界向後移, 香港人口增加幾倍, 香港面積又增加幾倍, 買老美產品又會多幾倍喎. 

呢個係一個好折衝的方法, 老美睇住舊肥豬肉大左, 又遠離熊貓國天子腳下, 又唔洗觸碰到佢地裡邊3大派人的大本營, 而又可以滿足到南大門這班人一向向外的心態.

嗱嗱嗱, 我JJ唔係講, 香港會吞左上邊豬三腳9個市呀嗄!  只不過, 老美現在要熊貓國開放市場, 開放金融, 開放資訊, 熊貓國總要搵地方, 叫佢做試點, 上海的長三腳和京津冀的環浡海都唔洗諗, 一早大把人插哂莊柱, 豬三腳都係, 不過, 豬三腳班友比較外向, 容易做開放的試點. 

以上邊一貫往跡, 大家都可以唔洗諗, 我地一眾港小燦會去食到人地, 不過, 如果中美講得掂數, 豬三腳會更開放, 法制和市場更趨香港一貫的做法, 這個對我地一眾港燦來講, 已經係一件好好好好好的事.

PS: 今年必定是大變之年, 不過, 大變的背後, 必會行在其歷史的軌跡之上,  不會無緣無故下, 大變出來. 所以, 我JJ呢, 前事不忘, 後事之師, 一切世間世事, 冷眼旁觀, 觀世情, 觀大變, 不疑, 不惑, 不懼, 不妄, 不虛, 不喜, 不怒, 不怨, 只作如是觀, 順著必然之事而為.



沒有留言:

張貼留言