2019年3月31日 星期日

被人打尖後, 所察看到的人性.

大家都知道, 我地D國內大媽, 係幾鐘意打尖, 昨天我在唐人街中超市裡就遇上了.

其實, 我JJ山長水遠出去唐人街逛, 都係想UPDATE 番對中國同胞的認知, 排隊俾錢都唔趕時間, 我就係想睇下D人係乜野心態. 又可以為我地一眾港燦爭D面子, 俾佢地大6同胞睇我這個過氣港燦係有幾咁高大上.

只是前邊個大媽打完我尖就好啦, 更招手別一個大媽來打埋尖. 哈哈哈, 不過, 兩個大媽有著不同的心態, 第二個大媽初時十分不好意思的走開, 唔敢打尖. 

一睇佢地各自的兒女, 我就明白這些人的心態: 第一個陪讀大媽的留學生兒子, 又瘦又多暗瘡又身子差, 這大媽一定驚死個仔執輸行頭, 所以要教個仔不擇手段, 一定要打人尖, 打底別人; 第二個移民大媽的小女兒, 活潑天真, 這大媽不敢來打我尖, 是因為他們剛來移民, 人生路不熟, 萬事都有求於人, 就不敢亂來. 

其實, 我睇第一個大媽的瘦弱兒子, 再看看他們買的食物, 和想起佢地大6 人民一向的生活習慣, 本來, 就好想提議佢地, 一些較健康飲食和生活習慣, 可以改善到佢兒子的健康, 最少佢個仔將來的容貌會好很多, 容易找到女朋友嘛, 唔洗好似現在咁, 心裡咁樣對人存有怨恨. 

不過, 這些是人家的問題, 而且佢仲係咁唔抵得我, 根本就不會聽得入我的忠言逆耳.

PS: 我又記起我以前那間華人教會D父母, 真係係我面前講到明, 話好擔心佢地D仔無女朋友. 其實, 我JJ心地善良, 一切都是相由心生, 父母給子女些什麼人生和觀念, 子女就會怎樣去看待別人. 

其實, 這些父母一直都擔心佢地子女碌爆咭, 將來生活唔掂, 不過, 佢地更擔心佢地D仔唔夠人爭女朋友. 

好啦, 其實我都唔敢去提醒這些人的子女, 唔好拖咭數, 只係提醒教會未到迫拖年齡的青少年, 將來唔好拖咭數來拍拖, 就俾這些父母群起來攻擊了. 

現在這些父母個個入左老人院, 佢地D仔女拖咁多咭數, 一到中年週身唔掂, 連準時帶父母去睇醫生, 都做唔到呀. 我中年就可以唔洗做, 退休了, 相反, 這些父母的子女現在仍然掛住"為口奔馳"(實際是還咭數和樓按), 由得父母在老人院裡自生自滅. 

這些教會中人, 現在口口聲聲要攪老年人服務, 都只是他們種的是什麼, 收的也是什麼! 跟他們口中虛偽地說的"宗教屬靈", 跟本就是子烏虚有, 心裡鬼拍後尾寢的謊言.



沒有留言:

張貼留言