2019年3月26日 星期二

各位, 今日DOW DOW 個市呢.....

經過左上星期DOW DOW 跌左4舊幾之後, 很多朋友仔可能會好關心後市走向了..... 

哈哈哈, 我JJ又走來齋UP豬UP一下, 但大家唔好咁認真呀, 當我果D係參考就算了.

睇睇今日個走勢圖, 全日大部份時間都係係下跌區間內, 只有食飯時候才回到升幅區間, 再到臨收市, 才見到回番.

其實, 我今日開市時, 都一直在想著, 一眾基金經理唔會縮沙唔入市托, 點知我錯了, 開市在25,500左右, 不單無托番上去上星期四收市個位, 連今日開市價都無人去托, 就算今日淡倉出來補倉, 都仲係咁淡囉. 

嗱..... 大家睇下食飯時候才回到升幅區間, 基金經理係果時去左飯晏呀, 即係只有散戶去入市嘛!

我認為, 個市會反彈乏力囉, 連基金經理都唔出來撐場, 只有一班烏合之眾的散戶, 以為可以係度, BUY LOW SELL HIGH. 

我JJ提議, 大家都係穩打穩扎, 現今唔係 BUY LOW SELL HIGH的時候, 更不要玩高低波呀!


2 則留言: