2019年3月4日 星期一

加國養老 2

加國生活一向都唔錯, 只是悶D, 同香港也一樣, 老人不可以輕信陌生人呀.

我一直勸我父母, 將一切貴重首飾/收藏物品, 全都俾哂我D侄仔侄女, 父母出街唔好戴任何首飾金錶, 免得引起別人不懷好意. 

大家可能會問我, 點解唔俾我? 因為就算俾左我, 我將來都一樣要再俾侄仔侄女, 倒不如乾手淨腳, 一次過俾左佢地, 唔洗我將來麻煩, 去搵佢地才可以俾到佢地.

老人在加國, 一到開始揸唔到車時, 生活質素就開始差. 當老人還可以揸車四圍去, 喜歡食乜就買乜來食, 洗下錢才是正確的人生. 但一到行動受阻, 無得揸車, 有錢都無定洗呀.

其實, 加國老人D錢, 除左洗錢請人來護理或洗係老人院, 又或洗係去第二度醫病外, 就真係唔洗點洗錢. 莫講我父母, 連我都漸漸感到..... 加拿大, 有錢都無地方去洗, 食又食唔到咁多, 連出街出得多都會攰嘛! 

自從我去果間唐人教會後, 我真係唔想人地記得我/留意我, 所以, 我這幾年連名牌都少著左,  無人留意我和我父母, 就越少麻煩. 

今天, 才有2個唐人摸門教來摸我門口, 唉, 這些人比傳統基督教教會更教條化, 更加神神怪怪(1男可以娶4女),  老人唔想有麻煩, 就唔好招惹這些宗教團體.

其中一個年青的女性, 係咁望住我, 同我笑笑口. 我好理解的, 對新來加記的她來說, 我生活得跟任何一個加國西人沒有分別, 我是她憧憬未來加國生活的借鏡. 

只是, 就算這人對我無惡意, 就算我好心解俾佢知道加國的生活, 大多數這些人的先入為主觀念, 都不會聽得入耳, 而且還以為我老點佢地. 

所以到最後, 老人家遇到這些人際問題, 係會好影響佢地健康, 對老人家來說, 多一事不如少一事.


4 則留言:

  1. 加拿大都說是退休人士的好地方,但天寒地凍,又無咩朋友,真係有D悶.

    回覆刪除
    回覆
    1. 這裡找朋友, 真係要行好遠路, 最少30~40分鐘.

      刪除
  2. 但係連你都話頂唔住加國既冬天咁少陽光喎...其實係咪真係適合養老?!
    因為澳門如果上班日個天好黑我都覺得對心情有影響XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 養老呢, 加國空氣好過香港呀, 如果一到我再年紀大, 我就唔住獨立屋, 搬上樓上單位, 冬天去暖的地方住2-3個月. 再到我不能自理, 我一係找一間這裡講廣東話的老人院, 一係返香港.

      刪除