2019年3月29日 星期五

炫耀..... 這方面呢..... 可以好有創意.

最近, 加記多倫多有位由大6來的留學小弟, 得果廿多歲人仔, 就學人開林寶呀, 勞鼠來鼠呀, 寶馬呀, 笨士呀, 更係佢個肥士BOOK上, 放左6條這些車的車匙. 

咁.... 大家都會知道個後果係乜啦! 佢俾人標蔘囉! 就算D人點去吹虛加記福利, 吹到有幾咁高大上, 都唔會避免俾人標蔘呀! 攪到佢父母立刻要來加記, 好啦, 好彩佢自己走甩左出來. 如果唔係, 就不堪設想了, 真係有機會俾左贖金後, 俾人撕票呀.

其實, 家陣呢, 炫富唔係咁樣去炫咖嘛! 買部防彈車, 請個司機, 請2個保鏢, 請個媬姆, 出入再有個私人助理跟住, 咁樣才是較高層次的富有人家. 諗諗下, 我才明白點解家陣D人咁講: "要低調, 但要威." 初頭我點唔明係乜意思.

多年前, 李+X個仔係加記讀書, 好低調, 都只係臨讀完書果一年, 阿李+X收購左加記果間"嚇屍記"石油公司, 佢之後才聲名大起. 當時人人都來問D唐人, 你地識唔識 VICTOR LI 呀? 不過, 佢咁低調得來無保鏢, 就導至佢日後俾大富豪標蔘了, 唉...... 

我父母無錢, 但都諗到個十分創意的炫耀方法, 就係細時帶哂我地幾兄弟一齊出街, 因為我地幾兄弟細時係十分得意的. 其實, 這些係錢買都買唔到, 不過, 佢地後來卻發現, 原來錢可以俾人搶, 得意的小朋友都一樣可以俾人拐左去. 後來, 我父親要求我母親追個女, 我母親死都唔肯.

哈哈哈..... 所以照我JJ話齋呢嗄, 炫耀係要用適當方法呀, 唔好適得其反呀. 就算俾人見下自己有幾咁高大上, 都要看看環境和人物, 唔好唔諗清楚.









沒有留言:

張貼留言