2019年3月19日 星期二

國之將亡, 必有妖孽

其實, 我成日睇我這邊大6 同胞個網站, 最令人印象深刻的地方, 就係佢地係徵友版上, 常常有人出"徵一夜情"喎. 

咁.... 我自己唔係果種人, 就唔識去評論人家這方面話題呢, 但求佢地D病, 唔好傳完一個又傳俾別一個, 咁我就唔會理會人家做D乜, 始終都係佢地私人事. (係咖, 唔只性病, 其他好多病都係因為不安全性行為或身體接觸而傳染的, 如乙肝呀!)

不過, 最神奇的, 今次竟然有人登出..... 佢有3年做專業鴨的工作經驗喎, 哈嘩嘩...... 

這人緊係睇得網上色情小說多, 唔係色情上左腦, 就係病毒上左腦, 變成腦殘了. 

又或, 近來經濟環境太差, 這人手頭太拮据了, 往日一夜情要請飲請食, 現在希望回收番D資源返來. 

有人問他, 誰個男人會自認做鴨?  更有人直指, 誰個女人會喜歡一個賣躉的爛臭男人?

最攪笑, 有人重寫佢篇野, 改為"奶芧坑三年經驗".

PS: 其實, 這班友經濟好時, 都已經週身唔掂, 仲要係度講面子, 一到經濟大逆轉時, 這班友有幾麻煩, 實在不難想像了. 

當然, 成日有人徵一夜情, 反映好多心驚驚的老公.

PS: 不過, 前排有報導喎, 上海某會所鴨店裡, 某富婆送出部AUDI A4 和一個金杯子(喻意"今輩子"), 但後來台灣有評論說, 這個本來是一般的行情, 只是因為報導了出來, 社會震撼太大, 當地一下就封哂所有同類會所了. 之後, 那憤怒老公, 去到會所打斷某鴨男隻腳.

哈哈哈, 我信佢一成, 都會雙目失明, D人又係度扮哂野. 有乜理由個富婆出去叫鴨, 用老公俾的信用卡來, 送車送金杯送錢, 分明就係嫁禍東吳的做法, 激怒老公去打人, 唔打死人都打傷, 老公一入獄, 就買通D人唔放佢出來, 就可以係老公入獄時, 鯨吞佢一切財產. 到老公出獄時, 就會一無所有. 嘩哈哈, 如果係咁, 做鴨真係高危工種喎! 哈哈哈.....





2 則留言: