2019年3月17日 星期日

我侄女教會了我些什麼?

一直以來, 我JJ個家族遺傳, 係個生男仔的家族, 對上3代差唔多清一色男性, 對下一代又係咁.

大約可能每生7-8個男仔, 才生一個女仔.

我細時, 我父親成日想生一個妹妹給我, 好使我在成長中, 有個女性伴著一起長大, 每次我母親都大力反對, 理由係男仔已經要佢咁多精神, 生個女仔出來, 恐怕更.....

咁, 我自細, 母親話乜, 我唔係做乜囉, 從來都無諗過駁倒我母親, 仲成日諗住點去引我母親開心D. 咁.... 我父親一向擔心的問題來了, 後來我對其他女性都係一樣咁, 無諗過去駁D女性, 尤其教會D女教友.

直到我侄女慢慢長大, 我一觀察佢, 我才發現, 一個叻的女性, 原來係咁樣.....

1.十分自主的, 從不寄望男性為她做什麼, 提供什麼. 佢自細讀書都唔洗錢, 唔洗讀預科就入到大學, 用佢父母最多錢的地方, 就係參加課外活動+遊學+体育活動+四圍去玩. 從來都唔洗父母吩咐佢才做, 自己知道要做D乜.

2. 到佢拍拖時, 佢唔係要搵個人工/社會地位/職位, 都比她高的男友. 相反, 佢跟男友同齡, 早出來工作, 人工/社會地位/職位, 都高過佢男友. 在她眼中, 跟本就不把男友的人工/社會地位/職位, 放在眼裡.

3. 佢由細到大, 都對住D叻人(佢係我身上, 就學會去玩得叻), 但當見到廢青時, 佢直頭就會走開唔理會. 原來佢跟我一直遇見D女性好唔同, 那些普通女性, 唔理男性三七廿一, 就來漫罵. 其實, 回望番轉頭, 我JJ都算係半個叻人, 不是因為我唔叻而俾這些女性漫罵, 而係這些女性眼睛在我身上盤算著些什麼. 

我昨天都講啦, 女性罵男性無大志, 其實主要係佢地自己家族遺傳裡出現問題, 而她們自己也遺傳了同一根本的問題(只是在後天裡, 她們家族男性選擇打機放任, 她們家族女性選擇漫罵),  當這些女性面對其家族以外的男性時, 其家族的根本問題都照樣會突顯出來.

總之, 我不再去以前那間唐人教會, 人生就真係進展好快, 最少可以做回自己, 用半叻人的身份, 去做自己想去做的事. 如果仲留在那間唐人教會, 我只會事倍而功半, 甚至大部份時間, 這間教會裡D人都拖我後腳, 令我做唔正事實事, 而他們自己又不事於正事實事, 人生得個盞攪.




1 則留言: