2019年3月3日 星期日

加國養老 1

很多人講, 加記係養老天堂, 實質係咪咁? 嗱, 講個例子大家聽聽.....

2007年, 我母親被驗出有癌, 已經十分快, 睇完家庭醫生後1個星期, 就有得入去睇下內臟有乜野.

但做手術要等1-2個月, 相比加國其他地方, 我這區已經算快.

但係, 我決定唔等, 立刻買機票, 回香港, 俾錢香港私家醫院, 立刻第二個星期做手術.

大家可能問, 點解唔係加記俾錢係私家做? 因為加記法例唔俾有私家醫院.

所以, 結論係, 人住係加記, 健康無事時, 就乜都好, 過左67歲, 政府每月俾最低生活保障金, 收入唔夠生活費, 政府就俾到夠, 買藥有上限, 睇醫生唔洗錢, 入院又唔洗錢, 只是係公營, 要等囉.

安老院呢? 有私營和公營, 公營要等, 而且環境唔多好,  但私營少政府監管, 質素參差不齊, 再加上安老院難請人, 所以, 很多時, 就算肯俾貴一貴私營, 老人都唔多好受. 

各位, 加國一切福利, 都係唔錯的, 只是一到左老人唔能夠自理時, 加國跟大多數國家一樣, 一切福利就一定唔夠. 這個時候, 就要靠自己平時D老本了. 

其實, 大多數唐人除非好食懶非, 好賭成性之外, 大多唐人都有積蓄, 最少夠住幾年私家老人院. 

我不知道在其他地方, 在加國, 有時兒孫滿堂, 反而令老人臨老唔過得世, 因為這個又要老人幫首期, 那個又要老人幫咭數, 果個又要老人幫女家酒席嫁女餅. 

所以, 由尋找配偶開始, 如果對方唔生性, 唔配合來理財, 未結婚就有條大咭數, 真係要斬纜分手, 因為這些惡習會遺傳下一代, 越生得多, 就越臨老唔過得世.

PS: 點先係加國最大鑊的老人? 大家可能會講, D兒女唔理父母, 又攞哂父母D錢, 等父母無依無靠, 入住公營老人院. 

上邊個CASE仲未夠最大鑊....  父母原本住加國, 兒女落左美國入左藉打工, 係美國生兒育女, 找加國父母搬落去幫手湊細路, 點知美國係唔包加國父母D醫療保險, 到左父母身體開始有事, 就要迫住走番上來加國, 但加國公民搬回來加國, 要住滿3個月才有醫保, 大鑊了, 有些人等完3個月, 才開始排隊呀, 就真係..... 

所以, 我JJ慶幸我自己無一身兒女債, 哈哈哈, 真係要多謝我以前去果間唐人教會了, 我係果度, 連一次拖都拍唔成. 不過, 大家可能會問, 乜教會裡長大的第二代人, 應該唔會俾父母咁大鑊嘛? 哈, 真係一方水土養一方人, 有些人會講, 父母養兒女, 兒女養兒女, 天經地義呀. 我諗, 其實係..... 乜野人就會生下乜野的兒女, 做人沒存好心, 其兒女對他們也不會存好心呀, 盡早遠離這些人, 才是正道. 








3 則留言:

  1. 回覆
    1. 我都知道加拿大係冇私家醫生嘅,所以啲人成日話退休要返加拿大,我真係唔知佢哋點樣睇醫生。啲叻嘅私人醫生都去曬美國執業喇!加拿大的醫生做又36唔做36,你如果走去睇三種病,佢会叫你排三次隊。

      刪除
    2. 其實, D人去加記退休, 佢地係知道唔會係加記終老, 只是趁還健康, 去享受加記清新環境, 到身體唔好時, 就會搵個地方摺埋.

      刪除