2019年3月16日 星期六

我JJ今次去攞景+贈慶

哈哈哈..... 我JJ呢, 有時都幾喜歡去攞景同贈慶咖!

去開一個交友網, 其實交友唔係好囉, 這網站大多數女性偏要用來徵婚. 咁, 其實都無問題, 佢地講明係徵婚, 我就唔去浪費人地時間, 我明白的, 我都曾經"著急"過, 就算我俾人整禍哂, 現在過哂適婚年齡, 但見到人地女性來徵婚, 我都好希望佢地如願以償. 

其中一些的女性明明講話係齋交友, 但傾傾下就話我唔岩佢地. 洗唔洗咁呀, 我一早講明我唔係徵婚嘛! 我係同佢地齋UP, 係唔需要好似對襯家咁姐, 況且, 我都退左休, 唔再撈LU喎, 當然唔洗有乜大志咖! 我現在的大志..... 就係去玩, 去保養好身體, 就係咁囉! 

偏偏有個女性攪事, 登左個視頻, 裡頭做訪問, 問女性會否嫁個30歲而無大志的男人. 哈..... 咁, 明明來影射我姐, 洗唔洗咁呀?

我立刻張一張近照, 更新上去, 大書標題"全天然逆顏 , 大頭相係1個月前, 舊照係3-4年前", 再寫內容為"這就是一個唔想結婚, 沒有大志男人的下場 - 全天然逆顏, 全無添加化妝或PS." 

哈哈哈, 我都一向解釋, 我似個適婚年齡的男人, 但我實際年齡唔再適婚了.  如果我現在改變人生方向, 走去結婚, 真係要遇岩個好好好好好好好配合的太太, 如果唔係, 我真係要出去重操故業, 再次江湖下海, 歷盡風霜呀. 

我好明白的, 大部份這網站的女性, 希望有老公養了, 不過, 這些女人一講到"男人要有大志"呢, 就隱晦暗示... 男人單單提供: 三餐一宿+醫保+進修+體面生活, 係唔夠咖, 最少要提供佢地凍顏開支啦+威俾其他女人睇的碼頭啦+衣錦榮歸的虛榮啦.

其實, 這些女人自己係醒係叻, 洗乜要D男人咁呀? 這些女人的心態, 一定會拖死佢地自己個男人, 之後仲話佢地個男人對佢地唔住!








沒有留言:

張貼留言