2019年3月30日 星期六

今日, 都仲係講炫耀!

前幾日, 有2位網紅, 係網上互相稱讚對方後生時, 有幾咁風流喎, 大有星星相惜之意呀.

不過呢, 以我JJ個人理解呢, 風流倜儻呢, 係指一眾女性對某男性有好感, 這好感而且係可以歷久常新, 多年後, 一眾女性再見番這男性, 都仍然會是那個好感呀! 

其實, 做人老實一點, 男女關係簡單一些, 專一一些, 人生就會少了很多麻煩, 家中老人年紀大了, 才會老有所依. 

尤其這方面, 實在呢, 沒有必要去炫耀, 越炫耀越有反效果, 人生只會每況愈下. 

PS: 我那個親戚兩父子, 兩父子都係一模一樣, LIKE THE FATHER LIKE THE SON, 時時有女人上去佢地屋企要生要死. 

親戚個女話我知, 可以由女人上佢屋企嘈的次數, 來粗略估計出, 佢老豆係外邊, 生左幾多個私生女. 仲話, 唔單止佢老豆成日係街上俾女人來嘈, 連佢細佬都一樣係.

有次我細時, 行係街上, 有個女人拖住個女, 可能以為我係佢細路, 就又來嘈我....... 嘿, 咁Q煩, 我真係唔明白D人點解要自認自己風流, 真係好無厘頭姐.

我父親只生男仔, 而我這親戚除左同第1個老婆, 生左1男3女之外, 同其他女人, 生極都係生女. 

有時我JJ想起, 心裡就笑左出來, 莫非上天要嚴懲佢, 等佢生成竇都係女, 等佢晚晚都發惡夢, 夢見佢D女都係咁樣, 俾D男人呃左去, 哈哈哈......






沒有留言:

張貼留言