2019年3月15日 星期五

又到加記拗柴的旺季了

係加記呢, 每年這個時候, 都係拗柴旺季, 今年唔知係咪我JJ唔再係年青細仔, 就第一次拗柴了. 

點解每年這些時段會係加記拗柴旺季? 因為落左幾個月雪(由11月初到現在, 嗚嗚嗚.... ), 又落左70-80mm的雨水, 落完之後, 就立刻回冷到負十幾度. 

可以想像, 任何通道上都有好厚的冰和硬雪, 用鏟剷唔到, 用鹽溶唔到, 舖沙石在其表面上, 因為沙石比雪深色, 吸更多太陽光, 比雪更高溫度, 沙石就沉入冰雪裡頭, 冰雪表面就仍舊滑不留足.

好啦, 留到現在春回大地了, 冰雪表面開始溶化, 就更滑, 而且幾個月來所積的冰雪表面, 凹凸不平呀, 好似香港東平洲D亂石灘咁呀, 一踩上去, 滑都唔只, 而且仲係腳板踩唔平, 咁就大檸樂了, 拗柴收場啊!

我就立刻去藥房, 貴一貴都立刻買左個 足踝定型鈷(ANKLE STABLIZER), 唔洗等個足踝沃來沃去, 休養幾日, 應該會好啦嘛! 



咁, 之後我上網去訂多幾個, 找到十幾蚊加仔的, 以備不時, 就算我將來唔洗用, 都要預留俾我父母嘛. 

PS: 其實, 我JJ現在十分慶幸我後生時, 對自己人生做對了選擇 - 絕對不拖咭數+恒常儲蓄, 老實講, 我一世人從來都未拗過柴咖, 現在拗柴, 即係代表.... 未到退休年齡, 人到中年, 身體都已經無後生時咁好. 

所以, 唔好等退休年齡才來諗退休呀. 人生一到咁上下, 就應該俾自己慢下來, 有損傷後, 俾自己有更多時間來休養復原. 

如果到左中年後, 仍然要好似後生咁做法, 身體都未復原, 就繼續拼工作, 一定會拖累身體, 到左將來退休時, 身體就已經差唔多唔洗玩落去了. 莫說將來變成個大藥煲或短命種, 令到人生失去應有的生命意義了, 還會拖累親人. 

我以前, 一直都對那些教會人仕講以上的道理, 其實, 我不介意人地當我發嗡瘋, 但D人誤認為我人生攻擊佢地,  認為我想攪禍人地拍拖結婚(老實講, 我都係同D十幾歲的青少年和他們父母講, 已經拍拖D人, 我真係唔敢咁講). 

好啦, 到今天這些當時的青少年, 現在不單個個出現人生危機, 連佢地D父母都被自己兒女拖累, 更要指意別人幫手去照顧佢地自己父母, 那有如此歪理呢? 我JJ唔想去佢地間教會, 就罵我唔信神唔返教會, D人人生慘到如斯, 實在救都救唔番了.



沒有留言:

張貼留言