2019年3月8日 星期五

3月8日 - 一個令傳統女性困惑的日子.

啊..... 大家如果覺得我JJ講得唔岩聽呢嗄, 千拆咪來打我, 或者, 大家誤解錯左我意思, 先再睇多次, 再來罵我都未遲呀.

環顧我週圍, 就算D華人長住係加記, 就算係度出世長大, 都其實係好傳統女性咖咋! 

對於一些傳統女性來說, 實在沒有什麼好慶祝呢! 因為這個日子是要各位女仕唔好企係男人背後, 出來參與經濟生產活動, 但又要回家裡, 跟男性來參與家務. 即係比以前未有38之前, 更辛苦,更多野做, 更多事情要頭痕.

換來的, 只是.... 名義上, 女性再不是男性的從屬. D人話, 有左38後, 生仔和行房, 男性都要問準女性, 其實, 就算大男人年代, 這2樣事, 男人都無可能自把自為啦. 

又有人講, 女性可以自己揀對像, 唔洗經媒人婆, 唔洗俾人地來決定自己一生幸福. 嘩哈哈, 大家知唔知道, 除左竹門對竹門+人品性格背境外, 以前D媒人婆點解要睇住女人個躉呀? 其實, 唔只咁咖, 仲問埋男女雙方父母D性生活, 了解當中細節, 務求令到雙方子女婚後, 不會出現生活不協調, 包括性生活呀!

有次睇八掛週刋, 報導某女星上庭打離婚官司, 排在第一的理由係..... 性生活不協調呀, SHI...... 噢...... 咁, 問題來了, 大佬呀, 無可能男女雙方, 好地地玉潔冰清, 走去試婚咖? 試完婚後如果唔啱, 咁點算好呢? 又再找別外一個再試過? 咁..... D病毒唔係大洗牌囉? 乙肝和其他一大堆的病, 就係咁咖啦! 

除了過濾性疾病, 男女唔好濫交, 就唔會有比較, 對對方會忠誠很多喎! 一有了比較之心, 就會彼此疑神疑鬼, 甚至有人婚後, 在另一半面前, 利用其他異性, 來向另一半來施壓, 要另一半向自己低頭.

我JJ一向都好好奇, 現在男女雙方婚前輔導, 會包D乜野, 不過, 我好懷疑會否包埋輔導..... 性這方面! 其實都好困難, 拍拖幾年, 如果到臨結婚的婚姻輔導裡, 才了解到潛在的性生活不協調. 相信都沒有幾個輔導員敢這樣做了.

所以呢, 現代環境下的女性, 真是要自己自求多福了, 以前D父母之命和媒妁之言, 都只是用來保護女性而已. 現在女性無左這些由父母而來的保護, 婚姻麻煩左好多呀, 人生不再容易了.




2 則留言:

  1. 我成日都覺得愛情同傳宗接代應該係兩回事
    傳宗接代找個好生養, 年輕, 具備良好的因子的對像, 不就好了?
    愛情, 就像你喜歡和什麼人做朋友一樣, 有時好講緣份, 有些人會愛上很多人, 有些人會㨂一個就夠過世, 喜好會隨時間環境變化, 離離合合才是常態
    現今社會, 硬要把兩者拉在一起, 還要以合約方式綑綁兩人一生結合, 其中是有很多不合人性之處, 不過多得洗腦教千多年來的灌輸之下, 大部份普通人都接受了這一套
    其實, 我覺得中國人古代的一套反而較有合乎人性之處, 只是對女性而言不甚公平而已

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實, 生小朋友, 都係為左女性, 因為男方性比女性早過身, 男性在世時, 大部份日子都是可以自理, 但女性在最後幾年就不能, 所以生小朋友出來照顧其年邁老母, 也所以, 男性大女性幾年來結婚最合適.

      綑唔綑綁, 我不清楚, 不過, 大多數人年紀一大, 都好怕去重新適應新事物, 包括新的另一半.

      現在很多醫護說, 女性感染愛滋機會大男性幾倍, 有些更說是十倍. 有些人去打子宮癌疫苗, 不過, 只可以防止子宮癌一種病, 還有一大堆病未被人發現, 濫交始終係高危, 一些傳統禮教和宗教, 如果排除了主觀成份, 其客觀成份就是設計來保護女性, 多於為男性而計.

      刪除