2019年3月12日 星期二

我叫大家唔好移民的理由 4

我這裡加記魁省, 近排發生了一事, 某西人議員公開批評有中國人公司試圖大買加國土地來投機炒賣, 叫這些人做 PREDATOR, 跟香港的"蝗虫"叫法, 大有不謀而合. 

如果要我重新組織這件事, 就是有外國的中國人公司, 想向加記政府遊說, 去修改外國人買加國土地的禁令, 這議員唔夠專業, 只講"中國人"這名詞, 咁就有廣東老華僑出來, 要求佢澄清, 並且叫人出來遊行, 要求正視這個混淆. 不過, 就有人收了某公司錢, 來大造文章, 說成為歧視華人, 引發一眾唔會睇法文的煲冬瓜人, 群情凶湧, 造勢來迫令加國政府刪除外國人買地的禁令. 

當然這議員有點戇居, 用了"中國人"字眼, 也不清楚, 跟本不容許外國人或公司買多過10畝土地. 咁, 之後, 這議員都有澄清, 話指..... 由中國來的外國企業, 間接解釋不是說在魁省的中國人. 點知這些煲冬瓜人, 刻意扭曲地錯誤來翻譯, 不提外國企業, 但只翻譯做"中國人", 個個走出去罵人歧視, 嗱, 咁就大鑊了, 人家一直俾人歧視, 現在再被人來老屈佢歧視別人, 仲要迫佢開放土地買賣法例, 即係局反面囉.

我一指出其中的翻譯有錯, 就遭到一些煲冬瓜人的漫罵. 

嘩, 大佬, 人家本地人都已經講: "魁省土地種出的糧食, 一定要先供應本省居民, 不能給外國人插手." 咁, 個個中國人攞住D錯誤中文翻譯, 猛話人家歧視, 連人家本地人心裡擔心些什麼, 個個煲冬瓜人都唔了解, 咁就出去同人嘈?

難怪, 多個外國國家的情報部門直指, 有外國政府利用民間組織, 試圖影響人家的民間諭論, 甚至挑起人家民眾之間的抖紛.

大家在香港, 都見識到有什麼地方被人插手了, 也見識到社會上有幾咁多矛盾了. 在香港, 大家都是中國人, 最多出口罵幾句, 但係外國, 隨時人家刻意排擠都可以呀, 擺明就擺明啦, 這些煲冬瓜人影響到人家的最基本生存喎, 日後麻煩就多多了.

以前我地香港移民頂多唔理人家的事, 唔鐘意就回流, 但現在移民來的煲冬瓜人, 因為無得回流了, 但又唔肯花時間學下人家社會的現況, 沖要處處同人家撐到盡, 好似想擺明來同人隻揪隻咁, 最黑人憎, 這些煲冬瓜人攪出大頭佛, 到最後將一切轉嫁俾其他中國人. 

我直情同D煲冬瓜人講, 我廣東人以前去這些本地人地方, 人家對我都好客氣, 又叫我帶其他中國人來玩, 又叫我去買屋買地來渡假, 絕不會好似現在咁串. 我刻意批評這些煲冬瓜人, 來到加記, 攪串左個PARTY. 


我更加同佢地講, 人家幾年前開大門, 俾這些煲冬瓜人來移民, 全因為以前我們這些香港移民, 令到人家由排華, 變成開放來歡迎中國人移民, 只是這班煲冬瓜人來了唔夠幾年, 人家現在就對中國人關起大門來了. 

所以, 因為我地D強國人攪出個大頭佛, 攪串左個PARTY, 大家現在去移民, 大多不能不被本地人標籤為PREDATOR了, 再沒有好似我初移民來果時咁, 現在D本地人再無咁順灘了, 移民條路會更難行, 再加上再無經濟順風車搭, 真是要問問, 移民之路是否值得? 

PS: 所以, 大家可以睇到, 當"我的國厲害了"時, 原來是這樣來整古自己在海外的同胞. 記起印尼的一些華人故事, 實在太令人傷感了. 這些人的僑務工作越做得出色, 一眾海外華僑越要靠邊站, 不要以為有起事上來, 強國會來庇護呀, 相反, 我唔知有幾多朋友, 上輩由印尼逃難回國, 到佢果代, 千辛萬苦咁又都要走出來美加.


2 則留言:

  1. 我無錢,所以無得去移民.哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實, 十年前加記向中國人大開移民之門, 很多人係技術移民. 直到太多人用假資料, 就只收投資移民.

      刪除