2019年3月24日 星期日

乜膠物膠.... 哈哈哈.....

大家唔好以為我講粗口, 不過這個名詞原本係叫戇居, 後來黑社會爛仔改左做粗口版本的"戇9", 咁.... 之後, 又俾人FINE TUNE左做"戇膠", 最後, 再變成文雅版本"硬膠"了.

自從我地突區回歸之後, 我地一眾港燦跟大6互動多左, 我地去佢地果度呀, 佢地來我地泥度喎, 咁就..... 我地生活起左好大突變,  竟然出現左一個新人種名詞"左膠".... 好啦, 其實我JJ稱呼這個名詞, 都係無乜惡意咖咋, 只係講下時事囉.

最近聽阿蕭才子講話佢自己係"大中華膠"喎, 哦.... 哦.... 哦..... 好啦, 我都明白咖, 佢都幾大中華咖佢. 

家陣, 我竟又聽到一個新名詞, 可能D人諗住, 都唔差在, 順便叫埋"耶膠"啦..... 吓, 乜我JJ都俾人叫"耶膠"呀? 

好啦, 我知道咖, 我係人們心目中, 我係個思想僵化, 被洗腦教"耶"左去的人仕. 

不過呢, 我就跟果D極度耶膠係好唔同咖喎, 我係唔會去讀神學,  我又唔會去佔中又或發起佔中, 我又唔會報稱俾國安人員捉左去. 我只會係度發下UP瘋, 我只會入去教會接受上帝的祝福, 平平安安開開心心咁返屋企睏覺, 就係咁囉, 再唔係, 頂多唔係講下笑話, 氹下人地笑下囉.

睇完陳健民篇文 (https://thestandnews.com/politics/我的生命已由水變酒-陳健民的信仰與實踐/) , 好啦, 其實, 我都無反對佢地發起佔中, 真係唔好俾一個兩制走樣落去, 都要有真普選, 來維持著香港已有的教宗和言論自由. 只是, 佢地都係教會中人, 仲係教會骨幹成員, 無理由連我JJ這些咁JUNIOR 的人, 都知道教會裡一切做D野, 十居其9都會走樣變色, 總係剎出程咬金. 2014年佔中的如意算盤, 就係佢地一佔中當日(星期日)就俾人拉上法庭, 佢地就有機會係法庭上抗辯, 提請真普選. 只是佢的如意算盤未上到街, 就已經俾人知道哂, 當然就遲遲都唔清場, 再加上學生哥們唔聽佢地講, 衝哂入去政府總部. 攪完中環又再攪銅鑼灣和旺角, 攪左79日, 令到由攪手到學生領袖, 人人都咩重飛. 

這些人無理由唔知道, 就算佢地真心真意, 但仍然有好多人係唔諗野的跟隨者, 甚至有一心係度玩野+從中漁利的好事之徒, 一佔中, 只會拖著很多真心的人一齊落水. 這些..... 我係我以前的那華人教會裡, 看得一清二楚, 這些人跟我以前果個牧師一樣, 都係硬膠一個, 任由唔諗野D人或好事之徒來驅使真心相信的人, 最後, 當然, 唔諗野D人或好事之徒唔會有事, 因為這些人第一個就走開左, 而是真心相信的人大大鑊囉, 俾人一網打盡, 一鑊熟.








4 則留言: