2019年2月23日 星期六

在貿戰時代下...... 我最後的血拼.

大家係咪會覺得好奇怪呢嗄, 最近這1-2年, 唔見我JJ登D血拼戰利品出來......

哦..... 其實呢, 係因為有朋友勸我JJ唔好鼓吹別人消費,  不過, 我都唔係咁姐.....唔.... 我一向都係叫人減價才買呀!

噢, 其實我不嬲都係度鼓吹別人去保養好身子, 身型纖俏, 就可以係加記, 買到D平靚正的衫褲嘛, D型仔衫褲一定係會等緊保養好身子的人來買嘛. 我D衫褲, 大多都係係商店D公仔除落來後, 減價賣俾我.

好啦, 不過, 登埋今次這篇呢, 好大機會都係最後一篇了, 唔係因為加記再沒有型仔衫褲賣, 而係係貿戰下, D來貨少左, 商家補充存貨時, 慢左, 無咁進取, 就唔會好似以前咁, 咁多D平靚正野賣嘛! 大家都知道我JJ有幾慳家啦, D野唔減, 唔平到2-3折, 我係唔會出手咖嘛!

係咖, 因為上年年頭, 當奴友開始講話要打貿戰, 所以, 所有商家都博命入貨, 所以, 今年季尾清倉減價呢, 減得比以前都要多, 只是...... 這個..... 可能.... 成為了...... "絕唱"了. 以下所有野, 全都係減到低至2-3折啦. 

所以, 大家快D去保養好身子佢囉, 身子好, 就算現在再無平衫褲賣, 但仍然有大把型仔衫褲, 等住大家去買啊.



Under Armour 散汗秋褸, 40元加仔. 香港一件咁樣, 可能無5-6百都唔得呀.





好重好有質感的風褸, 32元加仔. 大家都知道這個牌子係香港係有幾貴呀!





都係秋褸, 26元加仔, 平到無朋友呀!



新科技羽絨褸, 可以放入洗衣機洗, 36元加仔


又係秋褸, 30元加仔, 但內裡穿佢, 外邊再加件上邊的薄羽絨, 就可以頂到-10C了


俾我立到件正野, 超正, 原價超貴, 現在係16元加仔.



乾濕褸, 春天雨季著, 25元加仔.



最後, 係羽絨褸, 格甩底(正名係咪叫腋窩?)有散汗拉鏈, 開個隆來散熱. 1舊加仔喎,

4 則留言:

  1. 香港唔係問題!香港天氣根本唔使買呢類衫😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咖, 香港唔洗著最厚果D, 不過其中一部份都會岩香港著.

      刪除