2019年2月24日 星期日

好啦, 原來我JJ始終都會有一天回流回港.

啊! 大家可能會問, JJ 你係加記唔係都已經落地生根啦? 做乜要回流回香港呀?

這個呢, 係我最近才發現的, 原來加記對外勞輸入的審批十分保守的, 始終老人院呢, 始終都係厭惡性行業, 無乜加記本地人會去做.

我好多年前, 提議那失業的朋友, 去上番個好似香港家居助理的課程, 我寫包單, 佢讀完出來一定有工做, 而且高過最低工資成40%. 都算係中產的收入. 點知佢一個掘尾十, 就回流回香港了.

好啦, 其實係加國呢, 好多唐人打死都唔回流回香港, 因為會顯出佢地係加記撈唔掂, 只是這朋友寧願回流, 都唔做家居助理, 就可以知道份工係唔好做.

將來, 到我JJ開始自己照顧唔到自己, 而到時加記又唔肯修改外勞輸入條例, 又或AI未能應用到老人服務上, 我就要回流回香港, 希望未到我老到不能自顧(希望可以40年時間啦! 哈哈哈), AI 發展到可以幫到老人, 到時AI人工身體支架, 可以提供我活動自如. 

PS: 多年前, 有個教友話要一眾教友齊齊去做老人服務, 我其實心裡想著, 這些人自己家中老人都未攪掂, 仲話要為其他老人攪服務, 唉, 我真係唔知道這些人想著什麼了. 我自己家中老人尚算好, 還能夠自顧, 再加我在旁幫一幫, 就不用太擔心了, 只是這些人連自己都不想理會自己家中老人, 當然他們老人的情況不會好了. 

我JJ姑勿論係咪無兒無女+單身, 就算結了婚, 兒孫滿堂,  都要平時多留意身體, 多做運動. 當人老了, 都要靠自己, 仍然不可以靠人, 就算係自己兒孫, 都係咁話. 一看這教會裡的人, 就知道我一向都好岩.... 入教會實在應該找神, 不能靠人呀.




6 則留言:

  1. 啱, 一定要預先定下將來的路 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咖, 好多人大安指意, 唔諗自己老年問題, 就會留底手尾俾其他人了.

      刪除
  2. 其實香港政策真係對老人家friendly㗎,有生果金, 一年有二千蚊畀你睇醫生,可以好平請工人,有咩事又可以入院,又可以畀筆錢住老人院,退休一流!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實, 香港政府D養老力度係唔夠, 但總好過乜都唔做, 怎樣也好, 我只是講, 養老呢, 就算係福利國家, 都唔可以指意政府, 一定要自己好好準備定.

      刪除
  3. 神只能在精神上幫你,始終最後都是要人照顧人.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咖, 人照顧人呀, 但加記好排斥輸入勞工, 甚至外來勞工很容易變成永久居民,不像香港咁, 無得留低. 所以, 我就應該睇睇將來如果加國無人去做老人院, 連老人係私家老人院都無人打理, 我就要考慮返香港入私家老人院.

      刪除