2020年4月4日 星期六

一切非美國居民(港人)投資美股的事宜 3

嘩, 前2個星期老美果隻波音, 由全年最高位的US$398(下同), 跌到95, 好似過山車咁, 彈番上180, 依家變番做120.

噢..... 正如周猩猩係唐伯父套戲裡果句 - 人生大起大落..... 

我都有同網友仔講, 老美的航太/醫護/保險, 這些大企業債多, 近排一定成日大上大落囉! 因為大企業債券有機會崩盤, 趁愁雲慘霧下, 小注宜情, 有如老美上任黑仔講, 這些企業大到不能倒下.

係咖, 等岩低位, 可以小注宜情啦, 唔好大注呀! 無人叫人將副身家放哂落去, 都係叫小注宜情啦..... D公司唔執笠, 照住法規去做生意(我咁耐都無買中資呀! 因為唔多明白佢地囉), 唔會俾人告, 咁大的公司, 幾年後唔係翻身囉!

唉..... 有時哀兵必敗, 做投資時的心態好重要, 開心咁落注, 大部份情況都會有錢賺, 同D人人騰騰震咁好大分別, 個結果大多都好唔同呀!  

咁, 大家可能會問, JJ 你唔係講過油和天然氣股嗎? 

係咖, 這些係岩我JJ這些好有好有耐性D人買咖喎(普通人可能揸少少咁啦!) 而我JJ係買來當作財富掛勾的, 既然黃金可以用以財富掛勾, 咁, 油和天然氣就更可以用來跟財富掛勾, 尤其現在油和天然氣價被低估得太嚴重了!

PS: 唉..... 其實到左我JJ這個人生階段呢, 我已經不常常強求回報了, 只求財富保值. 當然, 黃金是一種途徑, 但還有很多種啦, 可能有人會睇到更多途徑囉! 都係果句啦, 各施各法啊!

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 股市係先經濟行的, 股市前排大跌, 就有可能已經超前反映左個市了.

      刪除
  2. 回覆
    1. 可能你講港股, 但我講美股, 3月有3次跌到 MELTDOWN, 要短暫停市, 即係跌到冇人接貨, 猛俾人質D貨出來呀.

      刪除