2020年4月20日 星期一

哈哈哈.....我無眼花啊, 油價跌到破天荒咁? 竟然變負數-US$35皮?

真係唔敢相信自己眼睛, 仲以為自己咁快就.... 老人眼矇矇或老人痴呆了, 低到低無可低咁, 好無厘頭的價錢喎, -35皮呀!

嘩, 我立刻去睇睇我買左D油股, 都唔知道幾想佢地跌到上次DOWDOW萬8點時的價位以下(話哂我上次嚇傻左, 萬九跌到萬八時, 我無買), 仲諗住入多D.

不過, 好失望呀, D油股無乜跌喎, 咁怪? 仲係先排 DOWDOW 2萬2點D價位喎! 

唔...... 再睇睇自己個戶口, 發現已經收到3月時買果批股票的一小半部份股息了, 暫時收回來的股息, 佔3月投入的資金, 已經有1%, 已經回籠入返來自己個袋了. 就算之後果幾季裡, 股息唔好, 單單收左果D, 已經多過存銀行D息了.

PS: 世界真是瘋狂了, 存銀行D息咁低, 已經係好荒謬了, 現在油價期貨仲要負數, 仲係負-35皮. 即係咪...... 任何阿水攞個桶去攞油, 就有個茂里俾35皮佢呀? 

哈哈哈, 人生真係好過癮咖, 誰看通了現況背後的實體, 就會投資無往而不利. 不過, 看到咁樣, 真係開始有D懷疑這個金融系統快要崩潰.

不過, 如果真係崩潰, 我心裡恐怕老共崩得更勁更快! 

唔係我JJ發嗡風, 有歐美D藥廠才有咁多人才出到D疫苗或藥. 到時, 歐美先用D疫苗或藥, 就會首先反彈了.

2 則留言:

  1. 老共D疫苗和藥, 要考慮清楚先好用, 否則想唔死都難

    回覆刪除
    回覆
    1. 老共可以動員D人來試, 又或大把人俾佢地試呀! 總之, 佢地可以用D歐美未諗過的方法去製藥或疫苗, 但未必一定係好, 因為歐美唔用果種方法, 有可能係副作會太大.

      刪除